vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
ben Win8 aan testen in VMW moet daar ook één antivirus op:vraagteken:...denk van niet..maar voor zekerheid toch de vraag.....is eerste keer dat ik zo iets doe....
 
Je kan natuurlijk ook besmet geraken op je virtuele machine. Als je dat niet wilt, installeer je beter een antivirus.
Maar die virussen kunnen niet van je virtuele Win8 naar je OS geraken, dus daar moet je je geen zorgen maken.
 
kan ik ook nog één tweede virtuele machine aanmaken zo ook nog Linux Mind willen testen....vind da leuk zo iets....
in elk geval bedankt voor je uitleg..dat er niks kan gebeuren met Win7 dan....(y)
 
effe de opmerking meegeven dat de Win8 de Defender heeft meegekregen dit is dus al een volledige beveiliging ( antivirus +anti spyware +firewall) dus indien je een andere ga installeren dan zal de defender uitgeschakeld worden ...( nu weet ik niet of dit dan ook enkel betrekking heeft op de antivirus of de gehele Defender )
 
ja dit weet ik allemaal nie....zal dat wel eens checken....kan al tegels verplaatsen...progje instaleren ...emailen met live mail denk ik....zen zo fier als ne gieter....:lachen78:
maar je mag sluiten..heb ik later nog vragen stel ik ze wel.....;)en:us4alldank:
 
één probleem heb ik ook dat van de numlock is bij mij ook uit...maar oplossing staat tussen de tsunami van problemen vandaag..zodus slot en vind het wel;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan