Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey,
Ik heb gisteren een USB-stick van het merk ScanDisk gekocht.
Bij het insteken van de stick begon de PC een program te instaleren(smart U3)
Via verkenner de stick bekeken en blijkt dat die gepartitioneerd is in 2 delen en op het ene deel staan files om te instaleren. Dit doet hij telkens als die ingeplugt word
Mag ik dat booeltje verwijderen?

Kris.[OPLOSSING]
Natuurlijk mag je dat, maar dan ben je wel je U3 systeem kwijt, da's iets waar je eigenlijk voor bijbetaald hebt. Misschien best eens googlen hoe en hoe je evt later weer van het U3 systeem zou kunnen gebruik maken.

Het is ook normaal dat er 2 drives getoond worden, de eerste is het systeem en de 2de is zoals je al weet de programma's.

Ik heb ook zo 1 van SanDisk en heb er een ander bureaublad achtergrond ingestopt, van zodra ik nu de U3 stick in de USB steek schakelt mijn pc-bureaublad-achtergrond over naar die van op de stick, bij het weer "verwijderen" (via het U3 icoon in de system tray) van de stick komt de normale weer terug.
Zelf vind ik het systeem zeer handig en maak er zeer geregeld gebruik van :)



.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Best even deze lezen voor je iets verwijderd
http://jonasdekinder.com/projecten/wat_is_u3.pdf

Anders loop je kans dat de U3 functionaliteit weg is van de stick...

Met verwijderen van de U3 software van de PC is niets mis mee uiteraard....

"Als je de U3 software van de USB stick verwijderd is de
geheugenstick niets meer dan een gewoon opslagmedium waar je data op kwijt kan".
 
Laatst bewerkt:
Natuurlijk mag je dat, maar dan ben je wel je U3 systeem kwijt, da's iets waar je eigenlijk voor bijbetaald hebt. Misschien best eens googlen hoe en hoe je evt later weer van het U3 systeem zou kunnen gebruik maken.

Het is ook normaal dat er 2 drives getoond worden, de eerste is het systeem en de 2de is zoals je al weet de programma's.

Ik heb ook zo 1 van SanDisk en heb er een ander bureaublad achtergrond ingestopt, van zodra ik nu de U3 stick in de USB steek schakelt mijn pc-bureaublad-achtergrond over naar die van op de stick, bij het weer "verwijderen" (via het U3 icoon in de system tray) van de stick komt de normale weer terug.
Zelf vind ik het systeem zeer handig en maak er zeer geregeld gebruik van :)



.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan