Vrouwen, soms snap ik niets van ze.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
Je maak wel eens vrouwen mee waarvan ik niets snap.

Ze hebben wenkbrouwen en die scheren ze dan af.
Daarna tekenen ze nieuwe wenkbrouwen.
Dan kom ik tot de conclusie dat vrouwen helemaal niet kunnen tekenen.
Ze tekenen de nieuwe wenkbrouwen meestal veel te hoog.
Ze krijgen dan zo'n vragende blik alsof ze willen zeggen: "Waarom heb ik dit in godsnaam gedaan"

Heb je ooit wel eens een man gezien die z'n snor afgeschoren heeft en daar voor in de plaats een nieuwe getekend heeft ?
 
ben der eens ene vent (!) tegen gekomen die had ook getatoeerde wenkbrauwen ......
in het weekend vertelde deze zo ging hij altijd naar het antwerpse , als dragqueen !!!!
(dit vertelde hij omdat we met meerdere gasten hem daarover aanspraken )
 
ben der eens ene vent (!) tegen gekomen die had ook getatoeerde wenkbrauwen ......

En hoe zeker was jij dat het een vent was ? (lachen)

Ze hebben wenkbrouwen en die scheren ze dan af.
Ik snap het ook niet. Ik laat mijn wenkbrauwen groeien en kam die dan achterover.
 
En hoe zeker was jij dat het een vent was ? (lachen)

dat was overduidelijk toen er een paar gasten (waar onder die ene dus ook ) naar het achterkamertje gingen om te ledigen !!!

je kent dat wel ...
(zo'n ouderwets cafeetje..)
een deur met een tekeningske op van een wc , doe je de deur open zie je een goot waarin je kon wateren !!
en een wc pot waar je schrik van kreeg !!
 
komt in de buurt ....ik herinner me dat het gootje een pvc afvoer goot was dat men daar had geplaatst !
 
Vrouwen, ik weet er alles van. Heb 3 dochters en mijn vrouw is ook een meisje. Mij hoef je niets te vertellen. Heb ondertussen nog 2 kleindochters bij. Eentje van 16 en eentje van ook al 11. Mijn haar is verdwenen, maar ik weet door wat.(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan