Waarom Vista???

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kloek

Gast
Ik heb er sterke twijfels over Vista, mijn computer heeft het logo van XP met vermelding dat hij comfitabel zou draaien onder Vista

Ik heb mijn computer erop getest met het zo genaamde proggramma om te zien of hij daarvoor geschikt is. Met diepe terleurstelling althans mijn pc ook een 64 bits is met 1 GB SD - DDR RAM enzo verder te gaan.
Tot conclusie veel programma's zouden niet ondersteund worden door Vista. Dan nog gezwegen over mijn modem die nog maar net geen jaartje oud is zoals mijn scanner van Canon die amper 2 jaar oud is zou niet worden ondersteund

Dan willen ze Vista zo veel mogelijk aanprijzen, bij mij nog niet gezien ik wacht nog wel een jaar of iets langer dan koop ik wel een nieuwe pc of upgraten??????

Met andere woorden Vista is wel rijp voor gebruik maar veel software en hardware kan Vista nog niet de baas

Hopelijk trappen de mensen daar niet in en testen ze beter voor alle veiligheid eerst hun pc of hij inderdaad wel voldoende geschikt is niet 70% maar wel 100%
 
Heb mijn pc ook getest met de tool van microsoft en mijn pc kan vista draaien en ik heb maar een amd 2400 met 1024 ddr.
Het enige dat ik zou moeten veranderen is mijn mcafee virusscanner.
Groetjes
 
1 detail die niet te verwaarlozen is ;uw vidiocard ???voor de rest vanaf 1.6ghz 1024mbram enne een ietsje betere vidiocard moet het lukken:eerst was mijn pc ook niet geschikt heb er een andere vidiocard ingeprompt(okasie gratis)geforce3ti 200 128mb en plots moet het wel lukken.....
mijn pc p4 2.8ghz D celeron 1024mb en dat vidiocardje en snort.....
en vista is voor later....bij mij..
 
Heb mijn pc ook getest met de tool van microsoft en mijn pc kan vista draaien en ik heb maar een amd 2400 met 1024 ddr.
Het enige dat ik zou moeten veranderen is mijn mcafee virusscanner.
Groetjes


zou je me dat tooltje willen mailen want ik heb m ook gehad maar ja mijn pc is net een tiener kamer vol rotzooi en niks terug te vinden (nar)
 
heb ik weer heb ik eindelijk het tooltje

kan ik het niet gebruiken om de rede omdat ik geen sp2 er op heb staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan