Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iedereen,

Mijn buurvrouw heeft op haar pc error safe software staan.
Daar we niet wisten waarvoor dit diende hadden we het verwijderd.De volgende keer dat pc werd opgestart en internet aanklikken kregen we op scherm een kadertje dat het niet kon opgestart worden daar diene software niet meer actief was.
Heb dan systeemherstel gedaan en daarna lukte het wel.
Waarvoor dient het ?Misschien kan mij iemand helpen en is het soms brol,hoe kan ik het verwijderen zonder dat er probs optreden?
Alvaste thx voor jullie hulp.
MVG
Sweetieke
 
Hallo Rudy,
als ik op hier klik kom ik op de site van megasnel,daar op donwloaden klikken om het probleem op te lossen krijg ik kan de pagina niet vinden.
Bij de software van errorsafe staat een link,daar heb ik eens opgeklikt,krijg dan een link dat het een systeemoptimalisatie -beveiligings-en -reparatie is.euh??????
Kan ik dan toch niet best eens proberen met ewido om het er af te krijgen?
Thx
MVG
Sweetieke
 
ik heb net gevonden dat hij ook te verwijderen is met hijackthis dus effe scannen en logje hier plaatsen dan zullen onze experts je zeggen wat je mag en kan verwijderen om die brol eraf te krijgen;)
 
Hallo iedereen,

Mijn buurvrouw heeft op haar pc error safe software staan.
Waarvoor dient het ?Misschien kan mij iemand helpen en is het soms brol,hoe kan ik het verwijderen zonder dat er probs optreden?
Alvaste thx voor jullie hulp.
MVG
Sweetieke

Om nog meer brol op uw PC te plaatsen zonder dat je het weet!! Plaats maar eens een HijackThis logje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan