Wat doen Jullie zoal in de weekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Wat doen Jullie zoal in de weekend?
Bij mij in de periode april tot en met september gaan we als het even kan naar onze carravan. Die staat op de Gavers in Geraardsbergen.
Zoals deze week, heel lekker en aangenaam. Kamperen is een sociale bezigheid. De dag wordt er doorgebracht in de vrije natuur. Ook het genre mensen die daar komt is hetzelfde. Je vindt er alleen mensen die onder de mensen willen vertoeven. Iedereen praat er tegen iedereen en allen zijn bereid om de anderen te helpen als ze kunnen. Heb je op de camping iets defect, dan is er altijd wel ergens iemand die je kan helpen. Is het niet met iets te repareren, dan is het met iets te mogen lenen.
 
Had ik dat geweten, was ik even binnengesprongen. Ben zondag Geeraardsbergen even gaan bezoekje brengen.
 
Dan is op de camping plaats 342 waar ge een goeiendag kunt komen zeggen.
 
Laatst bewerkt:
Vorig weekend de zaterdag de laten gewerkt, de zondag vroegen en nacht gewerkt.
Bleef geen vrije tijd meer over... ;!

M'n vrij weekend die komt heb ik de kids, die tijd gebruik ik om te shoppen of iets lekkers te gaan eten.
Nu met de zonnige weekends staat luieren ook weer op het programma. ;)
Verder probeer ik tijd te maken om deftig op m'n mac te leren werken en hier het forum
te volgen. De laatste tijd echter lukt dit moeilijker sinds ik er alleen voor sta. (kuisen tussendoor)

Al bij al ben ik geen klager en ben best tevreden over hoe ik m'n vrije tijd benut.
Al zou ik best willen dat er vaker eens een reisje mogelijk zou zijn...
Tot op heden echter nog niet veel kunnen plannen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan