Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gok dat mijn topic hier wel op z'n plaats staat.

Ik heb beslist Telenet te verlaten en me bij Dommel aan te sluiten als internetprovider (Cityconnect Lite, www.dommel.com). Hiervoor moet ik een andere model aanschaffen en bij Dommel raadden ze me een modem van D-Link of Linksys aan.

Zijn er mensen die al ervaring hebben met deze modems? Wat is volgens jullie de beste modem voor deze internetverbinding?

Lieven
 
dlink is zeker niet slecht, is een zeer groot bedrijf dat allerhande netwerkhardware aanbiedt. maar ook linksys kan. maar mag ik vragen waarom je naar dommel gaat? lees onder andere deze post eens door. wij zijn hier niet echt overtuigd van dommel...
 
dlink is zeker niet slecht, is een zeer groot bedrijf dat allerhande netwerkhardware aanbiedt. maar ook linksys kan. maar mag ik vragen waarom je naar dommel gaat? lees onder andere deze post eens door. wij zijn hier niet echt overtuigd van dommel...

'k Heb die post al gelezen. Wat me opvalt, is dat er problemen ontstaan als je telefonie èn internet bij Dommel neemt. Ik meen ergens gelezen te hebben dat minstens één gebruiker met alleen maar internet er geen problemen mee had. Ben ook niet van plan meer dan alleen maar internet te nemen, zeker niet na het lezen van jullie ervaringen.

Mijn hoofdreden om over te stappen naar Dommel: meer internet voor minder geld dan bij Telenet. 't Spaart me toch al gauw 12 euro per maand uit. 'k Ben ook niet zo'n grootgebruiker.

Lieven
 
omdat ivan adsl 1 aansluiting had,maar in Mechelen ligt normaal adsl 2 en dat is beter,maar als je toch geen grootgebruiker bent heeft telenet ook goedkopere paketten
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb ook dommel en telefoon en heb nog geen last gehad
ik heb dommel ongeveer 2 jaar
soms zijn er onderhouds werken maar dat gebeurt ook bij de andere
ik ben tevreden
ik heb Linksys ,ben er zeer content over
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan