Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

ik weet niet of dit bericht op de juiste plaats zal staan , in dien niet sorry dan, nu mijn vraag :
weet er iemand wat er verkeerd kan zijn aan mijn pc want ik kan geen games meer spelen of installeren, de spelen dat er op staan starten niet meer en als ik er een nieuw probeer op te zetten lukt het niet .

Mvg
 
heb nog eens gekeken wat er gebeurd , bij het ene spel (NFS Carbon)sluit het gewoon terug af , computer komt vast te staan en na een minuut sluit het spel gewoon af , dit was vroeger niet het geval en er is niks veranderd aan de pc , kon dit een paar maand terug wel nog spelen zonder problemen, bij het andere spel kan ik het niet installeren zie wat ik krijg na het proberen te installeren


1stefout.png


2defout.png
 
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
neen , nog steeds niet opgelost , ik denk de enige oplossing is mij terug een nieuwe pc in elkaar steken , of mij nekeer een volledige kopen , maar ja die ik sil moet ik laten overkomen uit belgie dan , lol
 
heb ik al gedaan , heb het spel zelfs opnieuw geinstalleerd (NFS Carbon), het andere heb ik nu op alle manieren die ik ken geprobeerd van te verwijderen en dat lukt ook al niet meer , ik denk de beste oplossing voor mij is mij een nieuwe computer terug in elkaar steken . lol
 
Een nieuwe (zware) pc is natuurlijk zeer positief voor gamer's, maar heb je al eens gedacht aan een format en dan XP opnieuw installeren, dit is misschien voldoende voor de game's die JIJ wilt spelen?


.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan