Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
True Image lost al uw back-upproblemen op zodat alle gegevens op uw pc veilig zijn. Hiermee
kunt u back-ups maken van specifi eke bestanden en mappen, instellingen voor programma’s,
instellingen en berichten van e-mailclients of van volledige schijven en partities.
Als er problemen optreden waardoor de toegang tot informatie is geblokkeerd of die de werking
van het systeem beïnvloeden, of als u per ongeluk belangrijke bestanden hebt gewist,
kunt u het systeem en alle gegevens die verloren zijn gegaan snel en eenvoudig herstellen.
De unieke technologie die is ontwikkeld door Acronis en die is geïmplementeerd in True Image
Home, maakt het mogelijk om nauwkeurige, sector-voor-sector back-ups van schijven te
maken, inclusief alle besturingssystemen, programma’s en confi guratiebestanden, softwareupdates,
persoonlijke instellingen en alle gegevens.
U kunt back-ups opslaan op zo ongeveer elke gegevensdrager: lokale vaste schijven, netwerkstations
of op allerlei verwisselbare opslagmedia op basis van IDE, SCSI, FireWire (IEEE-
1394), USB (1.0, 1.2 en 2.0) of pc-kaart (vroeger bekend onder de naam PCMCIA), maar ook
op cd-r(w), dvd, magneto-optische schijven, Iomega Zip- en Jaz-schijven.
Bij het uitvoeren van geplande back-uptaken selecteert True Image Home automatisch de
back-upmethode (volledig, incrementeel, differentieel) aan de hand van het back-upbeleid
dat de gebruiker heeft ingesteld.
Bij het installeren van een nieuwe harde schijf helpt True Image Home u om in een paar
minuten de gegevens vanaf de oude schijf, inclusief besturingssystemen, programma’s, documenten
en persoonlijke instellingen, over te zetten.
De talrijke wizards en een gebruikersvriendelijke interface in Windows XP-stijl zorgen ervoor
dat u nog doeltreffender kunt werken. U hoeft alleen maar een paar vragen te beantwoorden
en True Image Home doet de rest! En mocht er zich al eens een probleem voordoen, dan helpt
de software u gegarandeerd in een oogwenk weer op weg.

NIEUW IN TRUE IMAGE 10.0 HOME

• Back-uplocaties: lokale mappen of mappen in een netwerk voor opslag van back-ups met
automatisch archiefbeheer
• Back-up beleid: plan back-uptaken voor het maken van back-ups van alle gegevens, gegevens
die ten opzichte van de vorige back-up zijn veranderd of gegevens die ten opzichte
van de oorspronkelijke back-up zijn veranderd (ofwel voer een volledige, incrementele of
differentiële back-up uit) in elke gewenste volgorde.
• Back-up van Windowsprogramma's: bewaar een kopie van de ondersteunde programma-
instellingen.
• Back-up van Microsoft mailprogramma's: bewaar berichten, accountgegevens en instellingen
voor MS Outlook en MS Outlook Express.
• Wachtwoordbeveiliging van de Beveiligde zone: stel een wachtwoord in om de toegang
tot de Beveiligde zone en de F11-opstartoptie te beperken.
• E-mailberichten over het back-upproces en het resultaat.

Minimum systeemeisen

Voor True Image Home is de volgende hardware nodig:
• Pentium processor of hoger
• 128 MB RAM
• Diskette of cd-rw-station voor het maken van herstelmedia
• Muis (aanbevolen)

Ondersteunde besturingssystemen

• Windows® 2000 Professional SP 4
• Windows® XP SP 2
• Windows XP Professional x64 Edition
Acronis True Image 10 is geschikt voor Windows Vista.

Met True Image Home kunt u ook een opstartdiskette of cd-r/w maken waarmee het mogelijk
is om een backup te maken van een schijf/partitie op een computer onder elk pc-besturingssysteem
waaronder Linux, en om deze te herstellen.

Ondersteunde bestandssystemen

• FAT16/32
• NTFS
• Ext2/Ext3
• ReiserFS
• Linux SWAP
Als het bestandssysteem niet wordt ondersteund of beschadigd is, kan True Image Home
gegevens op sectorbasis kopiëren.
• Rechtstreekse back-up op een FTP-server.

Ondersteunde opslagmedia

• Harde schijven
• Opslagapparatuur binnen netwerken
• FTP servers*
• CD-R/RW, DVD-R/RW, DVD+R (inclusief double-layer DVD+R), DVD+RW, DVDRAM**
• USB 1.0 / 2.0, FireWire (IEEE-1394) en PC Card-opslagapparatuur
• Diskettes, ZIP, Jaz en andere verwisselbare media
* een FTP-server moet passieve modus voor bestandsoverdracht ondersteunen. Als u
gegevens rechtstreeks vanaf een FTP-server wilt terugzetten, moet de back-up zijn opgesplitst
in bestanden die niet groter mogen zijn dan 2 GB. We raden aan om de instellingen
van de fi rewall op de broncomputer te wijzigen zodat de poorten 20 en 21 zowel
voor TCP als UDP geopend worden en om de service Routing and Remote Access uit
te schakelen.
** Windows NT 4 kan alleen zelfgebrande schijven lezen met behulp van extra software.
Linux kan herschrijfbare schijven alleen met een patch van de kernel lezen.

Prijs: € 49.95
 
Hallo,
Ik ben hier nieuw, zou iemand me kunnen zeggen waar ik de nederlandse uitleg vind om een image van mijn harde schijf te maken, ik heb het program Acronis True Image Home 11 van een vriend gekregen, maar ik weet niet juist hoe het in elkaar zit, ik zou het stap voor stap willen maken, ik ben geen krack in die dingen.
Mvg,
Danjp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan