't Is weer nieuw dus wennen.
Persoonlijk vind ik de achtergrond te wit, een lichtgrijs tintje zou zachter zijn aan de ogen...
Het lettertype is wel heel fijn, op de witte achtergrond heb ik het moeilijk om deze te lezen (ik word wat ouder zeker...;!)
Ik mis ook nog de scheiding tussen de nieuwe posts na het vorige vorige bezoek op de site.

Wel knap werk :applaus:, daar zal je wel heel wat uurtjes ingestoken hebben.
 
Vind het wel goed zo. Leuk met die onderwerpen die je snel kan overzien en eventueel kan bekijken.
dit noem ik dus de aandachtstrekkers. Als die het lezen niet waard zijn, zullen er velen snel klikker de klik zullen doen en weg zijn ze.
Net als een krant die uitnodigt, om te worden gelezen, is de hoofdpagina die de uitnodiging maakt.
Ik vind het goed en ik hoop dat dit ik dit niet alleen vind.
Voor mij is het snel naar het forum en daar kijken naar de nieuwe vragen. Leer je veel van en ik hoop hier en dan ook eens iemand een plezier te kunnen doen.
Dus al was deze site blauw of grijs, groen of rood..de inhoud telt voor mij en deze is tip top in orde.
 
Voelt wat onwennig aan door dat er zoveel veranderd is. Al bij al zeker niet slecht.
Wel jammer dat er op korte tijd zoveel veranderd. Telkens opnieuw zoeken.
 
bij mij staat het allemaal wat rommelig en over elkaar. maar dat zal wel aan hier liggen...

attachment.php
 
voor mij is het te helder,iets wat donkerder zou ook wel beter zijn om te lezen
voor de rest is alles prima en nog wat wennen
 
Het is inderdaad zo als Antwanneke zegt, het beeld als dit in een verkleind scherm word weergegeven schuift door elkaar.
je moet maar eens je scherm verkleinen door dit in een van de hoeken aan te pakken en zo te verkleinen. Hoe kleiner je gaat hoe meer dit in elkaar schuift.
Had dit nog niet opgemerkt tot ik er deze morgen in eens aan dacht.
Werk aan de winkel dus ivan :duimop:
 
Ik vind dit zeker veel beter dan het vorige rode ontwerp.
Monitors kan je callibreren zodat ze juist staan bv. voor fotografie of voor normaal beeld. Veel monitors die ik tegenkom staan absoluut te helder en met teveel aan contrast. In feite moet uw monitor gecallibreerd staan in overeenstemming met uw printer.
Als dit gecallibreerd is zullen de oogjes minder last hebben dat is al zeker.
 
Ik ben momenteel aan home bezig alels zo goed te plaatsen als mogelijk.
Maar eerst de kids van school halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan