Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraagje. Als ik mijn laptop opstart krijg ik sinds kort een zwart scherm met een hulpscherm dat zegt het volgende:

Web Platform Customizations is van deze computer verwijderd. Wilt u uw persoonlijke instellingen voor dit programma verwijderen? Ja/Nee

Ik heb zelf niets verwijderd en druk dan maar op nee om ellende te voorkomen. Maar ik zou graag van dit probleem afkomen en weet niet wat het allemaal betekent en hoe ik van het probleem af kan komen of wat er gebeurt als ik op ja klik in plaats van op nee.Kan iemand mij hiermee helpen?

met vriendelijke groet
crimpak
 
doe het volgende ... indien je met het zwart scherm blijft zitten !

1. Druk op ctrl + alt + delete (alle drie tegelijk.) er zal een scherm verschijnen met de opties:
vergrendelen , afmelden , wachtwoord wijzigen en taakbeheer .
2. Start Taakbeheer op .
3. Kies hier voor een nieuwe taak ...
4. Een nieuw venster verschijnt nu met een tekstvak .
typ in het tekstvak cmd. het kan zijn dat er al " cmd " vermeld staat indien zo Klik dan op oke.
5. Nu zie je de opdrachtprompt Typ shutdown / r.
Er verschijnt nu een melding die u laat weten dat Windows zal afsluiten .
Nadat het uitgeschakeld is zal de Windows automatisch herstart worden .
Meld u opnieuw aan .

wat betreft de Web Platform Customizations ?

Er kunnen wel honderden Web Platform componenten en applicaties zijn opgenomen in de Internet Information Services (web server) 7, SQL Server Express, .NET Framework, Visual Web Developer en ASP.NET en PHP-gemeenschap web-applicaties die draaien op uw computer met Windows.

Dus waarschijnlijk zal één van deze programma's er eerder gebruik van gemaakt hebben ...dat betreffende programma werd dan verwijderd door u of stop gezet via een service aanpassing en daardoor krijg je dan deze melding .

Het is echter veilig om op Ja te klikken .
Je zult bijgevolg geen persoonlijke gegevens verliezen het is gewoon het opruimen van oude registry entries met alle voorkeuren.
**in het slechtste geval die jij je voorkeuren weer in te stellen .
 
Hallo Qtex,
ik heb je advies opgevolgd en ben inderdaad van het probleem af waarvoor mijn dank voor je advies en ondersteuning.
met vriendelijke groet
crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan