webcam hercules de luxe optical glass

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb een vraag. ik heb op mijn pc al een tyd aangesloten de webcam hercules de luxe optical glass. fuctioneerde prima, opeens doet hij het op msn niet meer. krijg ik als ik chat en wil hem gebruiken een rood kruis erdoorheen te zien. gewoon op de pc doet hij het wel. ik gebruik vista premium. en heb geinstaleert de laatste versie van msn, maar deed het ook niet meer op die versie die ik van te voren had lopen..... kan mij iemand helpen met dat brobleem. bij voorbaat dank u........


[OPLOSSING]Op datum 1 nov 2009 blijkbaar ben je niet de enige met het probleem,voorlopig is de enige oplossing versie 2008 te gebruiken
wat je ook kan doen is de fabrikant contacteren over dat probleem,misschien hebben zij een oplossing voorhanden [/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
cam

cam

hallo rudy. ik heb dat gedaan als beschreven maar als ik iemand uitnodig voor videogesprek dan slaat het wel om ik zie hem of haar maar door mijn cam is een rood kruis lukt gewoon niet... kan praten luisteren maar geen beeld.
 
cam

cam

hallo rudy. ik heb gebrobeert, ik heb alles van msn messenger 2009 verwijderd, en heb msn messenger 2008 geinstaleerd. en zie daar de cam werkt. nu verwijder ik 2008 weer en instaleer 2009, nu werkt de cam weer niet kan iemand mij vertellen waar dat aan kan liggen. dank u....
 
blijkbaar ben je niet de enige met het probleem,voorlopig is de enige oplossing versie 2008 te gebruiken
wat je ook kan doen is de fabrikant contacteren over dat probleem,misschien hebben zij een oplossing voorhanden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan