Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ,
Ik heb een vriend die zelfstandig begonnen is en die zoekt een officiële webdesigner . iemand voorstellen ?
 
je zou ICEMAR kunnen condacteren ...wellicht kan hij je verder helpen ..
 
Als je spreek over een officiele webdisigner dan vrees ik dat er niet veel mensen bestaan die dit gratis doen.
Pctuts is er om de helpende hand te bieden en probleempje op te lossen. Een volledige website bouwen is hier even een ander verhaal.
Ik zou dit ook wel kunnen, maar hier ontbreekt mij de tijd om dit klusje beet te pakken.

Een andere mogelijkheid is om zelf met templates te gaan werken en met wat kleine aanpassingen maak je dan al gauw een website die er best goed uit ziet.
Hiervoor is wel enige kennis van html vereist. Maar hier zouden wij dan wel weer hulp kunnen bieden.

Of je maakt het online met de diverse diensten, wat natuurlijk niet helemaal ideaal is, maar een leuk begin. Ik zal er 1 noemen: 123website.nl - Probeer het allemaal gratis

Of je gebruikt een CMS. Zoals bijvoorbeeld Joomla of Drupal
 
Hij heeft ondertussen een domeinnaam en een hostingpakket van Telenet linux hosting .
Nu als ik wil verbinden met de servers van Telenet lukt dit niet naar ns.nl.hostbasket.com
de domeinnaam was wel geparkeerd ik heb die uit de parking gehaald .wat doe ik juist fout ?
 
de ns.nl is de nameserver deze moet je niet gebruiken alleen de domeinaam en de inlog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan