Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ,
Ik werk al een hele tijd met de webmail van telenet en maakte ook maps aan ! Door naar scarlet te veranderen wordt eerstdaags mijn webmail van telenet.be afgesloten !
Hoe kan ik ,draai win 10 , mijn oude "mails" en "maps" overzetten naar mijn gmail adres bij google ??
Ik raak er niet wijs uit !
Van harte dank!
Grts , Walter
 
Voor zover ik weet is dat niet mogelijk. Je kan bijvoorbeeld wel je email exporteren via een email client applicatie. Microsoft Outlook is hier vrij ideaal voor. Hier kan je de betreffende emails met exporteren naar een PST bestand, welke je terug kan linken aan vrijwel elke Microsoft Outlook installatie. Helaas is Microsoft Outlook niet gratis.
 
Hallo ,
Ik werk al een hele tijd met de webmail van telenet en maakte ook maps aan ! Door naar scarlet te veranderen wordt eerstdaags mijn webmail van telenet.be afgesloten !
Hoe kan ik ,draai win 10 , mijn oude "mails" en "maps" overzetten naar mijn gmail adres bij google ??
Ik raak er niet wijs uit !
Van harte dank!
Grts , Walter

Je kan je Telenet e-mail en Telenet webruimte (users.telenet.be) nog tot 18 maanden na stopzetting internetabonnement gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan