webplayer(kreapixel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

navarro

Gast
iemand een idee hoe ik dit voorgoed kan verwijderen?
heb al adwcleaner gedaan helpt niet!
nergers trug te vinden nie in verkenner software
iedere keer dat ik op een liedje klik wil die player zich trug instaleren erg vervelend pff
gtjs
navarroBekijk bijlage 10505
 
die heeft niks gevonden Mbam ook heb er een trojan remover op los gelaten ook niks
 
Windows Vista / Windows 7

Sluit alle browsers.
Klik op de Windows Start knop
Klik op Configuratiescherm.
Klik op Add or Remove Programs
Klik met de rechtermuisknop op de Unity Web Player
Klik op Verwijderen.
Klik op Voltooien.
Herstart je computer.
Windows XP

Sluit alle browsers.
Klik op de Windows Start knop
Klik op Configuratiescherm.
Klik op Add or Remove Programs
Klik Unity Web Player.
Klik op Verwijderen.
Klik op Verwijderen.
Klik op Voltooien.
Herstart je computer

Remove Online Weather Webplayer – Babylon Search & Toolbar – How to
 
deze applicatie zit in een verborgen map!

  • Open Mapopties door achtereenvolgens te klikken op de knop Start
    4f6cbd09-148c-4dd8-b1f2-48f232a2fd33_818.jpg
    , Configuratiescherm, Vormgeving en persoonlijke instellingen en Mapopties.
  • Klik op het tabblad Weergave.
  • Klik onder Geavanceerde instellingen op Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven en klik vervolgens op OK.

    Daarna ga je gaan kijken naar zijn locatie zie #1 en wissen?
    In scherm #2 is er misschien ook iets zichtbaars geworden?

    Na deze operatie de verborgen mappen terug 'verborgen' zetten uiteraard!
 
Bekijk bijlage 10508
@zorro hij is nie te vinden
@wivy helpt ook niet
nu gebeurd er dit als ik op een liedje klik!daarvoor installeerde hij zich wel
maar zit natuurlijk ergers nog
 
start eerst eens " msconfig "op en kijk of deze daar vermeld sta tussen de programma's die opstarten met windows....
indien zo dat zet je deze uit en bevestig je deze bewerking..
daarna ga je naar de C toe waar de 3regels vermeld staan ...
Bekijk bijlage 10511
verwijder deze dan ook ...en herstart je systeem..
open na de herstart het configuratiescherm en klik op de icoon " standaard programma's "
klik verder op " uw standaard programma's instellen "en indien je het liedje wilt afspelen met de windows media player
Dan klik je nu op de windows media player en selecteer je de regel " selecteer wat standaard met dit programma word geopend "
je zie nu een lijst verschijnen hier vink je de extensies aan die je wilt afspelen met de windows media player ..
Bekijk bijlage 10512
en klik je daarna op opslaan .
 
@qtex staat er niet tussen
is ook weg weg uit verkenner
maar #7 die melding blijft als ik iets wil open doen met win mediaplayer
heb ook email gestuurd na die firma maar of ik antwoord zal krijgen das wa anders
 
zet de plugin dan eens uit ...in Firefox

ik heb de site zelf eens bezocht met het zusje van Firefox " WaterFox " wel er sprong direckt een melding om een noodzakelijke plugin te installeren ....
wat ik uitteraard niet heb gedaan !
1...omdat het in het frans is en versta der niets van !
Bekijk bijlage 10513
 
heb je geen backup gemaakt waar webplayer niet instaat? of doe eens een systeemherstel voor de datum dat je webplayer hebt gedownload.
ik zou je ook aanraden om revo unstall te installeren deze verwijderd alles alle restanten en bestanden van die software
 
staat ook niet in plugins!
en je kunt met die plugin nie veel doen
je kan tv zenders bekijken als je frankrijk woont allez de meeste toch en je kan ook je eigen films en muziek bekijken!is soort media player
maar die dat weg!
 
je vermeld dat je de firma gecondacteerd heb ....dan hoop ik maar dat ze u willen behulpzaam zijn ...
effe een verhaaltje tussen door ..
vandaag kwam der hier een bestel wagen van uit Wallonie ( frans sprekende )
zij moesten hier bij me zijn om een levering te doen ....
maar ze vertikten in het Nederlands te spreken en ik ken dus enkel het Nederlands dus je zie het al aankomen ...ik verstond hen niet !!!
ik ben van mening dat leveranciers die in het Nederlands gedeelte hun ronde hebben ook in het Nederlands dienen te spreken tegen over hun klanten en niet in het frans !
dus ik heb kordaat geweigerd om de levering af te handelen en heb daar op ook het bedrijf een mail gestuurd dat men in het vervolg een Nederlands sprekende leverancier moeten sturen ...
doordat ik géén woord frans versta of spreek kunnen ze me eender wat laten aftekenen ....
ik weet dit doet niets toe aan je probleem ...ik wilde je er op wijzen dat je beter weg blijft van site's welke je niet versta ....ga ik ook niet naar chineese site's om maar iets te zeggen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan