Status
Niet open voor verdere reacties.
Mag men een site maken bv een voetbal club zonder toelating van die voetbalclub en wat kan men er tgen doen indien dit niet mag
 
Je mag uiteraard schrijven over die voetbalclub, en een site maken van die voetbalclub ?
Is de domeinnaam nog vrij, dan kan je die nemen ja, persoonlijk zou ik als ik een site moest maken over of van een club de club eerst contacteren hoor, een vorm van beleefdheid , zo vind ik toch.
 
er bestaan 2 site's over die club en de ene site neemt de foto's over van de andere site,tot ergernis van de andere
de ene zat vroeger in het bestuur,maar werd eruit gesmeten wegens ruzie en nu willen ze niet dat de andere ook een site maakt over hetzelfde
 
Site maken over voetbalclub

Site maken over voetbalclub

Beste

Je zou best toelating vragen aan de voetbalploeg,zelfs met schriftelijke toestemming.Je moet ook toelating hebben om foto's er op te zetten ook al hebt u ze gemaakt,je mag niets overnemen uit de bestaande site zonder afspraken en liefst schriftelijk,zo bent je ingedekt tegen eventuele verschillen in de toekomst.Is de ploeg (club) u gunstig gezint dan zie ik geen problemen.Zie ook of er geen rechten gelden op de site van de club.:duimop:
 
Website Voetbal

Website Voetbal

Wat u ook kunt in overleg is verschillende linken leggen naar de echte website van de ploeg zodat de bezoekers ook daar terecht kunnen,zo heeft die site een winst in bezoekers,en jij vraag ook aan hen een link te willen leggen naar de uwe,zo heeft u allerbei voordeel van,en de tweede website (gewraakte) het nadeel.Dus durven POKEREN.
Oud maar niet dom :smilie_pinoc:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan