Beeld webvtt ondertitels

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Nogmaaals zelfde fenomeen. Ik heb een film met ondertitels staan op mijn pc. Daar speelt alles normaal af inbegrepen ondertitels.
ondertitels.jpg


Ondertitels formaat webVTT spelen niet af op tv. Niet ook via Kodi. Omzetten van film naar video toont ook geen titels meer. Avs omzetten toont ze ook niet. Alleen te zien op pc.
Hoe krijg ik dergelijke ondertitels in een srt file? Origineel is het een mkv bestand.
 
al es met een online-tool geprobeerd?

1694722945769.png

hier heb ik een srt naar vtt uitgevoerd ..... veel verschil is niet echt merkbaar ts beide. kan ook maar een indruk zijn!

met deze LINK , als dat subtitle bestand alleenstaand is kan je het uitproberen. WinX DVD convertor kon subs converteren of de HD versie dit ook kan?
vroeger toen de kinderen nog klein waren had ik een heel resem tools, mijn kennis en interesse in video was toen ook groter ... nu ligt mijn interesse jammer genoeg ergens anders. heb bij de opkomst van Filmnet ook veel decoders ge- en ook in-gebouwd, nu zijn de systemen µproccessor gestuurd, moeilijk aan te passen ... vroeger was het simpel. lang leve de vooruitgang ... ?
 
Laatst bewerkt:
De WebVTT zit in de film. Haal hem niet zo direct er uit. Ik zoek een program waar je de film met titels omvormt tot een normaal te lezen formaat.
Ik heb hier een serie met deze ondertitels. Niet zomaar diverse zaken er mee doen.
Heb gezocht naar dezelfde reeks met normale titels maar niet gevonden.
@PhilipV Titels zitten apart bij de film.
 
Laatst bewerkt:
Ja @Mik, maar dat is nog altijd onduidelijk voor ons : zitten ze nu nog in het bestand of heb je ze al los ?
Is dat niet juist je probleem : dat je een middel zoekt om ze er uit te halen en te converteren ?

in #1 ben je stellig : ze zitten in het filmbestand
in #7 geef je aan dat je er niet in slaagt ze te exporteren naar een bestand maar de volgende regel zeg je tegen mij dat je ze apart hebt ? Wat een tegenspraak is ...
in #8 is Wivy het spoor bijster : zitten ze er nog in of heb je ze ook al apart ? Daarop kwam geen eenduidig antwoord
in #13 lijk je aan te geven dat het probleem voor jou niet is om ze eruit te halen. Vraagt iedereen zich af wat het probleem dan is en of dat al zo is ...

want dan is de oplossing al gegeven : er zijn conversieprogramma's gemeld door wivy om van een VTT bestand naar een SRT te gaan en omgekeerd.

Kan je licht brengen in de duisternis ? Waarschijnlijk zit de oplossing hier al in de vorige posts van dit topic...
 
Laatst bewerkt:
Betreft vast of los : als je ze er van kunt uithalen, zitten ze toch los?????
Klopt niet echt.
Je zal ze er eerst moeten uithalen (extracten) zoals aangegeven in #3 en mijn postje#6
Converteren naar SRT is niet het probleem.
Na conversatie als losse ondertitel met exact dezelfde benaming toevoegen en je kan de film afspelen met ondertitels.
Het is blijkbaar een serie
Zoals Aarbei al aangaf, post dan de eerste aflevering zoals je deze nu hebt,Aarbei kan freubelen maar ik ook.
Daarna kan Aarbei of ik instructies geven om de rest van de serie te converteren.
Met een plaatje kunnen we natuurlijk niets aanvangen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan