Status
Niet open voor verdere reacties.

Magistermagic

Steunend lid
Vip Lid
hallo,

Na goede hulp van Forrestblade was ik heel tevreden dat ik nu een een pc had die niet ieder half uur een bsod gaf. Maar echter toen ik vanmorgen opstond, je raad het al... een bsod, natuurlijk, gelukkig niet door mijn videokaart.
De bsod: Driver_irq_not_less_or_equal 0x000000D1 verwijst volgens de experts naar: ofwel: slechte driver, ofwel: mismatched ram, ofwel: slechte pagefile.

Daar ik al dikwijls een memtest heb gedaan denk ik niet dat het aan de ram zal liggen, waarschijnlijk ligt het aan de pagefile, mijn vraag is nu dus: kan ik die wissen, legen? vervangen? of wat dan ook én gaat dit me problemen opgeven?
Bij voorbaat bedankt voor alle hulp!
 
Kan ook je Hard Disk zijn doe eens een defragmetatie van de schijf soms help dat ,de laatste keer dat ik dit had heb ik mijn HD moeten vervangen,je kan ze ook eens checken met het tooltje HHDHealth in onze DL sectie
cheers
 
zou het kunnen aan de temperatuur liggen van de harde schijf?
die staat volgens hdhealth te hoog!
En indien zo...wat kan ik er aan doen?
 
Kan zeker een reden zijn,wat je kan doen is een HD cooler plaatsen,of ze niet ergens tussen bouwen bvb tussen 2 cd spelers,probeer je case eens open te laten staan en kijk of je HD dan cooler word en dat je nog crashes krijgt
 
Ik heb dit probleem ook voorgehad vroeger en dacht dat het ook door een overhitte hd was ook via hddhealth opgemerkt, ben om een hdcooler geweest en heb deze geplaatst en inderdaad de temp was gezakt maar toch nog altijd crashes met de pc, heb toen verder gekeken met aida32 en daar zal ik dat de cpu toch redelijk warm kreeg heb toen om een koeling van rond de 50 € geweest voor op mijn proccesor en raar maar waar geen crashes meer
 
ja, sorry mensen, zit nu hier in een internet cafe, mijn pc is helemaal gecrashed !!!
Hij start zelfs niet meer op, zelfs de boot doet het niet, enig dat ik zie bij opstarten is de gegevens van nvidia-kaart en dan bios tot hij de usb herkent, en voor de rest...niks meer!!

Dus ik weet niet of ik nog ooit terug zal kunnen komen, ik heb geen geld voor een andere pc, zelfs niet om deze te laten herstellen, hoe zou ik, ben werkonbekwaam, alleen, aan den dop, en den helft van de dop gaat naar huishuur,el,wa,gas dan nog eens internet,acv,schulden afbetalen... pffff....'k zie 't niet meer zitten precies. Zal wel eerst in een zwart gat vallen denk ik, mijn pc was zowat de enige link naar de buitenwereld toe.

in ieder geval, ik probeer nu en dan nog eens te komen kijken via een internetcafe of bib, of elders.

groetjes.... en dat het jullie goed gaat verder!
 
ja, sorry mensen, zit nu hier in een internet cafe, mijn pc is helemaal gecrashed !!!
Hij start zelfs niet meer op, zelfs de boot doet het niet, enig dat ik zie bij opstarten is de gegevens van nvidia-kaart en dan bios tot hij de usb herkent, en voor de rest...niks meer!!

Dus ik weet niet of ik nog ooit terug zal kunnen komen, ik heb geen geld voor een andere pc, zelfs niet om deze te laten herstellen, hoe zou ik, ben werkonbekwaam, alleen, aan den dop, en den helft van de dop gaat naar huishuur,el,wa,gas dan nog eens internet,acv,schulden afbetalen... pffff....'k zie 't niet meer zitten precies. Zal wel eerst in een zwart gat vallen denk ik, mijn pc was zowat de enige link naar de buitenwereld toe.

in ieder geval, ik probeer nu en dan nog eens te komen kijken via een internetcafe of bib, of elders.

groetjes.... en dat het jullie goed gaat verder!
Ik ben deze midag in gent waar woon je v? voor een cd van ubuntu af te geven dan kan je voorlopig verder
 
hey Vdalex
wat je wenst te doen is erg LOVENSWAARDIG PROFICIAT !!!!!!!
 
hey Vdalex
wat je wenst te doen is erg LOVENSWAARDIG PROFICIAT !!!!!!!


Weet iemand magistermagic zijn adres kan hij het dan eens via pm doorsturen dan kan ik de cd in zijn bus gaan droppen , ik moet zondagnamiddag toch in Gent zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan