weet iemand of er nog onverwachte kosten zijn die niet op het net staan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Telenet digital tv en telefoon

Kent iemand de tarieven van telefoongesprekken buiten de daluren?

In de shake zit huur HD recorder inbegrepen.
Hoe werkt het wanneer je die koopt?
In de shake zit de huur inbegrepen, maar telefonie apart kost bijna even veel dan de shake.
Zijn er andere oplossingen?
 
Prijs van de tarieven ken ik niet. Ik heb een pack (vroegere versie van shake) Met het pack heb je telefoon in daluren gratis. Mits opleg van 5€ krijg je freephone 24. Dus 24h gratis.
Met de shake, zit ook de huur van decoder erbij. Prijs is hoofdzakelijk de versie van internet die ge wilt. Je hebt GRATIS voor elke gsm in huis een abonnement (niet verplicht maar is inbegrepen). Wel bij aanvang nieuw kaartje voor in gsm. Prijs 5€ eenmalig. Je hebt een factuur waar elke gsm apart met kosten op staat.
Als ik zie wat er gebeld wordt...... dan ben ik heel voordelig uit met mijn pack.
 
ik zou toch belgacom pakken of tv vlaanderen

Denk er aan, dat je in dat geval per tv of video een decoder nodig hebt. Bij Telenet blijf je op alle tv's en video's nog altijd de analoge zenders behouden.
Inderdaad, de decoder kan ook gebruikt worden als recorder. Maar het enige nadeel aan dat systeem is dat ge niet kunt zeggen "Deze opname neem ik mee om elders eens te bekijken". Zoals bij mij, meenemen naar caravan.
 
Telenet digital tv en telefoon

Kent iemand de tarieven van telefoongesprekken buiten de daluren?

In de shake zit huur HD recorder inbegrepen.
Hoe werkt het wanneer je die koopt?
In de shake zit de huur inbegrepen, maar telefonie apart kost bijna even veel dan de shake.
Zijn er andere oplossingen?

Als je de hd recorder aankoopt verdwijnt het huurgeld van de recorder, ik zit thuis met een aangekochte indi hd-recorder, betaal enkel de tv-distributie
 
Als je de hd recorder aankoopt verdwijnt het huurgeld van de recorder, ik zit thuis met een aangekochte indi hd-recorder, betaal enkel de tv-distributie

De distributie moet je betalen, dat klopt wat Ivan zegt hier.
Vele weten dat niet, en staan achteraf voor verassingen.
Maar hoeveel betaal je dan totaal.
19 euro voor de shake + 12 euro voor de distributie?
En als je de recorder koopt (Indi, want de HD van telenet is niet te koop), hoe zit het dan precies met die telefoon?
Is dat een speciaal toestel van telenet, en de huur daarvan? moet je daar de shake voor nemen?
De mensen voor wie ik het vraag hebben geen gsm, ze zijn al 72 en 76 jaar, die gaan daar niet mee beginnen.
gerard, ook bedankt voor die tip, heb ik ook al eens gelezen.
 
Laatst bewerkt:
De distributie moet je betalen, dat klopt wat Ivan zegt hier.
Vele weten dat niet, en staan achteraf voor verassingen.
Maar hoeveel betaal je dan totaal.
19 euro voor de shake + 12 euro voor de distributie?
En als je de recorder koopt (Indi, want de HD van telenet is niet te koop), hoe zit het dan precies met die telefoon?
Is dat een speciaal toestel van telenet, en de huur daarvan? moet je daar de shake voor nemen?
De mensen voor wie ik het vraag hebben geen gsm, ze zijn al 72 en 76 jaar, die gaan daar niet mee beginnen.
gerard, ook bedankt voor die tip, heb ik ook al eens gelezen.

De telefoon van telenet is altijd vrij geweest.
Je hebt een telefoon naar keuze. Mijn schoonbroer kreeg zelfs van Telenet een gratis draagbaar toestel toen hij vermeldde dat belgacom telefoon gehuurd was.
http://telenet.be/218/0/1/nl/thuis/vaste telefonie.html
Bij Telenet moet je de distributie apart betalen maar dat is ook zo bij Belgacom. Heeft niets met de verdeler te maken. Trouwens als ze nu tv hebben betalen ze dat ook. Enig verschil is dat met verandering van abonnement, de distributie per maand betaald wordt in plaats van jaarlijks.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan