Windows 10 wegdoen mailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
als ik in aan of cc of bcc de eerste letters intik komen daar soms adressen op die ik zelfs niet meer ken niet terug vind bij personen of contacten en deleten gaat niet als je erop klikt ,in mijn personen zitten er zelfs een paar dubbel of 3 dubbel maar vind dat niet om weg te doen
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    43.6 KB · Weergaven: 144
das dus je mail app in Windows10...kijk eens linksonder en klik eens op personen ..
rechts klik op de contact in de personenlijst die je wenst te verwijderen en kies verwijderen ..
 
Laatst bewerkt:
ja , maar dat is het eigenaardige , daar staan alleen de adressen in die ik normaal nog gebruik en niet deze zoals Charlotte bvb , het is maar als ik een mail open en in aan de letters ingeef OF daar op dat tekentje van personen rechts klik dat die andere komen ,,ik weet het ,het is raar
 
*je zegt nu dat deze niet terug te vinden zijn ..meld je dan eens aan bij Microsoft ..mogelijk dat je meerdere accounts gebruikt en dat deze dan niet met elkaar gesyncroniseerd zijn !
 
om dat adres te verwijderen dien je deze te ontkoppelen van je Microsoft account ..
let op indien dat email adres gekoppeld werd aan een Windows 10 dan dien je er rekening mee te houden dat er eerst een ander email adres (lees account ) aan die betreffende Windows gekoppeld word indien er uitsluitend via een Microsoft account gewerkt word op deze Windows 10...
*je kan ook enkel via een Lokaal account op een Windows 10 werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan