Welk batterijtje, moet ik in mijn moederbord prikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
He allemaal, heb van de rommelmarkt een pentium 4 pc gekocht.
Helaas bleek het batterijtje van het moederbord leeg te zijn-m-
Dus mijn vraag is, welk batterijtje moet ik hebben?
Helaas is mijn batterijtje, al weg:rant:
Dus welke zou het moeten zijn?

Ps hoeveel soorten bestaan er voor de pc?
 
Laatst bewerkt:
Voor 99% zeker dat het deze is.

Ow oke dat klinkt goed, ik ga er morgen om, jullie horen morgen van me of het probleem is opgelost.

ps als ik een game installeer en hij zegt dat ie moet rebooten om de installatie te voltooiten.
dan reboot ik en vervolgens krijg ik weer de melding, heeft dit ook te maken met het moederbord batterijtje?
 
Ow oke dat klinkt goed, ik ga er morgen om, jullie horen morgen van me of het probleem is opgelost.

ps als ik een game installeer en hij zegt dat ie moet rebooten om de installatie te voltooiten.
dan reboot ik en vervolgens krijg ik weer de melding, heeft dit ook te maken met het moederbord batterijtje?

Welke melding????? Als de melding gaat over zaken die in Uw bios staan, dan zal je die met de nieuwe batterij nogmaals moeten ingeven. Daarna kan je dat opslaan. De volgende maal moet die melding weg zijn. Maar dit heeft niets te maken met de installatie van games. Enkel met het opstarten van de pc.
 
Welke melding????? Als de melding gaat over zaken die in Uw bios staan, dan zal je die met de nieuwe batterij nogmaals moeten ingeven. Daarna kan je dat opslaan. De volgende maal moet die melding weg zijn. Maar dit heeft niets te maken met de installatie van games. Enkel met het opstarten van de pc.

Oke dan zal dat wel weer een ander probleem zijn, maar ik weet ook dat het batterijtje niet goed is. omdat de tijd niet word opgeslagen net als mijn instellingen.

Maar goed ik ga het batterijtje vandaag ophalen:duimop:
 
Oke dan zal dat wel weer een ander probleem zijn, maar ik weet ook dat het batterijtje niet goed is. omdat de tijd niet word opgeslagen net als mijn instellingen.

Ik denk dan dat je bedoelt de BIOS instellingen worden niet opgeslagen. Na het instellen van het BIOS , heb je dan ook op F10 gedrukt om de BIOS instellingen op te slagen?
 
Update: ik heb net een bios update uitgevoerd op mijn systeem, de bios update is voltooid.

Ik laat jullie morgen weten, of dit de oplossing was;)
 
Oke dat probleem is opgelost, maar nu zit ik nog met 1 probleem en die is, als ik een game installeer en hij zegt dat ie moet rebooten om de installatie te voltooiten.
dan reboot ik en vervolgens krijg ik weer de melding, is daar een oplossing voor?
 
Laatst bewerkt:
Zeg eens precies wat is "De melding"??????? Want ik denk dat er hier diverse zaken in het spel zijn.
 
Probeer dit eens.

Inplaats van de computer te rebooten, (opnieuw opstarten) , schakel de computer op normale wijze een paar minuutjes uit. Links onderaan dus op de windows start knop klikken, computer uitschakelen. Soms helpt dit wel eens.
 
Probeer dit eens.

Inplaats van de computer te rebooten, (opnieuw opstarten) , schakel de computer op normale wijze een paar minuutjes uit. Links onderaan dus op de windows start knop klikken, computer uitschakelen. Soms helpt dit wel eens.

Helaas dat helpt ook niet;!

ps hier is de melding die ik telkens krijg.
Knipsel-15.png
 
Laatst bewerkt:
Voor te rebooten, heb je dan op YES geklikt?
Vanwaar kom je met dit spel, aangekocht of gedownload?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan