Status
Niet open voor verdere reacties.
S

spammer

Gast
hoi ik heb een vraag mijn neef heeft een laptop met windows vista home bas
telkens loopt de laptop vast en krijgt ie een blauw scherm wat kan het probleem zijn alvast bedankt:duimop::duimop::duimop::duimop::duimop:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
graag iets meer info;
Bij wat loopt hij vast?, welk merk , hoeveel geheugen, hoe oud ongeveer, enz...
Het kan zijn dat de laptop te warm word.
 
de laptop is 1 jaar oud
systeem
2ghz processor
1 gb werkgeheugen
128 mb video geheugen

als ik met mijn neef een film op de laptop kijk loopt ie vast ik krijg ik een blauw scherm maar het is ook met andere progamas ik weet wel dat het geen virus is
 
oja en het is een packardbell laptop


Ik denk dat je heel voorzichtig je laptop moet schoon blazen met een flesje perslucht kan je gewoon halen bij elke pczaak in je buurt. Hij wordt denk ik veel te warm.
Probeer dat eens... laat ons wat weten (y)
 
Heeft uw een cd of dvd van vista zoja kan je daar van opstarten en neem herstellen.
 
Ik vermoed dat er te weinig (werk)geheugen is. Stond er vroeger misschien XP op?
grtz.wivy
 
vista draait wel op 1 gb werkgeheugen maar als je teveel wilt kan je blauwscherm krijgen zoals dit , vista draait het beste op 4 gb misschien meer geheugen bij kopen.
Is niet zo duur meer tegenwoordig en je hebt 2 gb per blok 2x 2gb ben je ook klaar
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De fout krijg je in xp, maar van vista vind ik niets.


Nee niet alleen Xp , ik heb hier ook vista draaien en heb het op deze pc ook gehad dat blauwe scherm toen heb ik wel herstel gedaan en was het weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan