Welke keuze USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
Ik ben eens gaan zien naar usb sticks op het net voor eentje aan te schaffen voor mijn belanrijke gegevens in op te slagen.



Er zijn 2 types die mijn aanspreken en dit zijn Transcent en PNY Optima dit zijn schjnbaar van de betere usb sticks.



Het ene heeft weer meer voordeel dan het andere, zoals Tracent levenslange garantie heeft maar lagere snelheid in lezen en schrijven t.o.v. PNY Optima die hogere lees en schrijf snelheden heeft.



Wat raden julllie mijn aan, ik heb meer voorkeur aan hoge schrijfsnelheden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vind integral ook nie slecht en schrijfsnelheden hebben veel te maken met de mogelijkheden van je pc denk ik copieren naar mijn stick integral gaat supersnel maar heb dan wel 64 Bit besturing er op staan met 6 gigabite DDR Ram (1066Mhz) ;)
 
Ik ben eens gaan zien naar usb sticks op het net voor eentje aan te schaffen voor mijn belanrijke gegevens in op te slagen.



Er zijn 2 types die mijn aanspreken en dit zijn Transcent en PNY Optima dit zijn schjnbaar van de betere usb sticks.



Het ene heeft weer meer voordeel dan het andere, zoals Tracent levenslange garantie heeft maar lagere snelheid in lezen en schrijven t.o.v. PNY Optima die hogere lees en schrijf snelheden heeft.



Wat raden julllie mijn aan, ik heb meer voorkeur aan hoge schrijfsnelheden. ;)

Ik ben tevreden van mijn freecom databar. heeft een leessnelheid van 8MB/s dankzij geïntegreerde compressietechnologie. wordt ook geleverd met voorgeïnstallleerde CarryItEasy software die o.a. toelaat je outlook te synchroniseren, de stick te traceren bij verlies etc. Er wordt een correcte dataopslag gegarandeerd voor 10 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan