Welke pc keus als aanrader

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

telerke

Gast
De laatse nieuwe Intel Core 7 of de Quad Core.

Voor de drivers van een 64 bits zou voor mijn apparatuur geen probleem zijn, misschien enkel voor wat oudere software dat wel vervangen kan worden door andere.

Gamen is voor mijn niet van groot belang, 256 geheugenkaart zou voldoende zijn. Enkel de pc op zijn eigen mag krachtig en pittig zijn.

Deze 2 samenstellingen zijn van de zowat van de zelfde prijsklasse + - 1230€

Ik wacht nog op kortingscode, die ik regelmatig ontvang.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Merk pc's zijn DUUR. Onlangs Intel Quad core Q6600 gekocht voor mijn broer. Met scherm 22", TB en muis 4GB ram SATA 500GB. 799€
Heb zo eentje sedert een jaar en loopt héél lekker.
 
Merk pc's zijn DUUR. Onlangs Intel Quad core Q6600 gekocht voor mijn broer. Met scherm 22", TB en muis 4GB ram SATA 500GB. 799€
Heb zo eentje sedert een jaar en loopt héél lekker.

Wat de prijzen betreffen schijnt het goede pc's te zijn bij Dell, althans ik een Duel Core 2 beschikt van 3 GHz en ben zeer tevreden.:duimop: Maar ik wil steeds sneller en sneller.
 
Denk niet dat een Dell of een andere merk pc vlugger is dan eender welke cloon met dezelfde inhoud. Dus wat is een merk? Meestal wordt er geschermd met garanties. Wel, garanties zijn zo goed als de winkel waar men het product kocht.
 
Ik zou geen merk pc nemen, ga naar pc boer en stel uw zelf 1 samen.

Heb ik ooit gedaan, maar was flink in het zak gezet, de pc draaide gewoon rot, en zelf kan ik geen pc in elkaar zetten door mijn handicap ten gevolge van ongeval. Anders had ik al lang zelf een toestel in een gebouwd. Maar helaas !! ;)
 
Denk niet dat een Dell of een andere merk pc vlugger is dan eender welke cloon met dezelfde inhoud. Dus wat is een merk? Meestal wordt er geschermd met garanties. Wel, garanties zijn zo goed als de winkel waar men het product kocht.

Helemaal mee eens, maar Dell is toch zeker niet slecht hoor, goede ervaring mee ;)
 
Ik draai hier de xp pro 32, had ook vista 32 maar ben daar rap vanaf gestapt :ahhhhh:
Maar normaal gezien zou dat voor ne 64 ook geen problemen mogen geven.;)



intel quad core i7 920 2.66ghz boxed fsb 1333 8mb L2 LGA 1366
Asus P6T DELUXE S1366 Fsb1600 intel X58 Dual channel DDR3 3xPCIX16 glan 8 cha sata2-R IEEE1394
CORSAIR 4096mb DDR3 XMS3-1333 + heatspreader /
ASUS GFORCE EN9800GT 1gb DDR3 dual DVI / HDTV-OUT
1TB Maxtor HD

:yahoo:
 
Ik draai hier de xp pro 32, had ook vista 32 maar ben daar rap vanaf gestapt :ahhhhh:
Maar normaal gezien zou dat voor ne 64 ook geen problemen mogen geven.;)



intel quad core i7 920 2.66ghz boxed fsb 1333 8mb L2 LGA 1366
Asus P6T DELUXE S1366 Fsb1600 intel X58 Dual channel DDR3 3xPCIX16 glan 8 cha sata2-R IEEE1394
CORSAIR 4096mb DDR3 XMS3-1333 + heatspreader /
ASUS GFORCE EN9800GT 1gb DDR3 dual DVI / HDTV-OUT
1TB Maxtor HD

:yahoo:

Bedankt voor de info. Ik heb al mijn drivers al gevonden voor mijn randapperatuur, printer enz...;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan