welke vista is aan te raden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Achterland

Gast
Als je over windows xp professionel beschikt op een een intel pentium d met 2gb ram welke Vista is dan aan te raden en via een upgrade off full install(ca)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ligt er aan wat je er mee wilt gaan doen de meeste gaan over op de premium versie maar zelf heb ik de ultimate versie op mijn laptop staan
ik zou gaan voor de ultimate dan heb je het beste uit 2 werelden namelijk het multimedia gedeelte voor thuis en de zakelijke beveiliging van de buisnes en enterprise versie ok hij is wel de duurste maar daar krijg je ook regel matig de ultimate extra's voor dat hebben de andere versie niet (vogel) (vogel)
 
vista..

vista..

ik gebruik zelf ook ultimate en het altijd makkelijk als je gewoon alle opties hebt.
 
Ik zou de premium(€ 325) (dr) nemen ,die is gelijk aan XP Mediacenter
De ultimate(€ 538,99) (dr) heeft zogezegd een betere beveiliging ,maar daar moet ik eens mee lachen ,je kan beter zelf voor je beveiliging zorgen dan dat je het microsoft laat doen,ook zit daar een backup systeem in ,als dat zo goed macheerd als het recover systeem van XP dan is het die meerwaarde echt niet waard.
Ook de virus scanner"Microsoft Live OneCare 1.5," is een lachertje die faald nu al in elke test
Dus voor bijna 200€ meer krijg je echt niet veel waar voor je geld
dus ik zou een premium nemen met een goede internet security suite en een backup programma in de richting van True image of Ghost dan be je zeker dat het werkt
Al bij al zou ik gewoon nog even wachten om te kopen tot Vista SP1 uit komt zal wel een van de maanden gebeuren,dus nog even wachten voor het WOW ;) effect hehe

Maar dit is maar mijn gedacht he......(dr)
 
en wat met de business-versie? Die krijgen alle studenten for free via ma3d :d
 
Microsoft WIN VISTA ULTIMATE OEM DVD
OEM is een versie die niet zonder pc mag verkocht worden ,maar sommige doen dat toch,het nadeel van een OEM is dat die eens geactiveerd alleen op de geactiveerde pc mag draaien ,je kan dus eigenlijk niets veranderen aan die pc ,toch maar oppassen met OEM versies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan