Status
Niet open voor verdere reacties.
P

parasiet

Gast
werkt er iemand nog met windows 95?
gewoon uit interesse..
 
Mijn broer tot voor kort op zijn 486 laptopje,nu heeft hij een ACER 5000 serie
Ik heb hier het volledig packet van windows95 nog liggen ,zelfs de orginele opstart en setup diskette .....Ja inderdaad toen was een diskette station een musthave.....those where the days hehe;)
 
Laatst bewerkt:
ooit gebruikt ja, maar was een ware verademing toen win98se verscheen XD
 
hey
win 95 ???
als je wist hoeveel instellingen enkel en alleen gebruik maken van 95 ??
mogelijks valt een op 5 van de bedrijven stil . Op de werkvloer is het alles 95 die de klok slaat .....dus nog niet in de prullemand gooien . maar ja we zitten terug naar internet te kijken en virussen en alle andre rotzooi in ons achterhoofd
 
mijn reserve laptopje is nog eentje dat op win 95 draait , kan ook niet anders dan dat denk ik , zit niet eens een cd-rom station in .
Dat is dan ook maar als diene packard briel weer eens naar de vaantjes is . (op)
 
Ik ga strak nog op een pc win 95 installeren pff haat dat zo trage pc :p
 
Ik ga strak nog op een pc win 95 installeren pff haat dat zo trage pc :p

Veel succes , ik zou zeggen als het een beetje lukt zet dan die pc waarvan je die super win 95;) moet op instaleren naast die van u , anders ga je veel met je vingers mogen draaien . Of het moet zijn dat het is gelijk met mijn laptopje dat is voledige met diskettes ik dacht 22 stuks . (y)
 
opstarten --> ransel opendoen --> jatte kaffe uitgieten --> half brood opeten --> en als je geluk hebt gaat hij dan open ... veel geluk(lachen) (lachen) (lachen) ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan