Status
Niet open voor verdere reacties.
Regelmatig krijg ik een effen blauw scherm waarop de bovenstaande tekst staat. Vermeld wordt dat foutgegevens worden verzameld (uitgedrukt in percentages)
Daarna moet mijn pc weer worden opgestart op de gebruikelijke wijze..
Na enige tijd gebeurt hetzelfde weer enkele keren!
In heb een nieuwe Medion Akoya met Windows 10...
 
Wat waren de reacties of werd er niets vermeld ?

Toch zou ik hem weer terug sturen op kosten van Medion en dan kopieën van alle eerdere correspondentie er bij. Misschien ook een brief er bij met duidelijke taal dat hij nu voor de vierde keer terug is bij Medion en dat u verwacht dat deze nu definitief goed gerepareerd wordt en dat u anders een ander of nieuw exemplaar wil ontvangen.
Misschien bent u lid van de consumentenbond, zo ja zou ik dat ook vermelden. Daar is men vaak erg gevoelig voor.
 
Ik volg Lana hier volledig in. Zulke service laat serieus te wensen over. Mogelijk gaan ze u ook proberen aan het lijntje te houden tot de garantie om is, of tot je opgeeft. Ofwel is hun repair service center serieus onbekwaam, ofwel zijn het een stelletje dieven. In beide gevallen redelijk triestig. Reden bij om Medion links te laten bij een volgende aankoop, maar dat is een persoonlijke mening uiteraard.
 
Met beiden ben ik het wel eens, ook ik heb de indruk dat men probeert mij aan het lijntje te houden totdat de garantietermijn is verstreken.
Er waren geen reacties....

Om te beginnen zal ik hen een aangetekende brief zenden waarin ik aangeef geen genoegen te nemen indien het telkens voorkomende euvel nog steeds optreedt, óók als de garantietermijn is afgelopen.
Ik wacht hun reactie daarop af...
 
Met beiden ben ik het wel eens, ook ik heb de indruk dat men probeert mij aan het lijntje te houden totdat de garantietermijn is verstreken.
Er waren geen reacties....

Om te beginnen zal ik hen een aangetekende brief zenden waarin ik aangeef geen genoegen te nemen indien het telkens voorkomende euvel nog steeds optreedt, óók als de garantietermijn is afgelopen.
Ik wacht hun reactie daarop af...

Niet doen. Aangetekend of niet, ze zullen niet reageren als ze niet willen. Consumentendienst inschakelen. Daar alle gegevens doorspelen en vragen wat er kan gedaan worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan