Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, we duimen allemaal voor hem... dat ie van die operatie zo voorspoedig en mogelijk snel herstelt.
Sterkte Mak
 
Hopelijk lees je deze berichten Mak:we wensen je namelijk van ons 3 tjes zeer veel sterkte en vooral zeer veel beterschap toe.

SIMBA,TBWDolfke en Joyce
 
Hoi bedankt iedereen voor het medeleven en de wensen.
Terwijl ik dit bericht schrijf zit ik hier in Antwerpen in het Middelheim ziekenhuis.
Donderdag wordt ik geopereerd aan mijne tikker,nieuwe aortaklep (een mechanische) en 4a5 overbruggingen.
Ik heb zolang gezocht tot ik toch op de een of andere manier op het internet ben geraakt.Is wel een kleine opluchting nu kan ik zo af en toe,maar ni te veel heeft meneer de dokter gezegd,me ff onstspannen want op die kamers hier word ik gewoonweg krankjoren.
Dus zolang ik kan kom ik wel ff piepen hier.
Nogmaals bedankt voor al de kaartjes en groeten.
Groetjes
WB
 
Idd doe het maar rustig aan Mak.
Veel beterschap en hou je m8;)

tbwdolfke,Simba en Joyce

bramblekngffy1.jpg
 
Weet precies hoe je je voelt, joh, maar laat me 'n glimlach om je mond toveren en je nogmaals veel sterkte toe wensen en de mensen in je omgeving natuurlijk even veel.
(bne)slechte gedachten en laat het (y) aan ons over ;)
Zie je gauw weer terug op de site!(vr)
1587462d46ec70a01.jpg
 
Van harte een spoedig herstel

Van harte een spoedig herstel

Ik hoop voor jou dat alles heel goed verloopt want volgens dat je schrijft is het nu precies geen kleine ingreep. Amaai ....

In ieder geval een spoedig en goed herstel van Daddy ;)

875462f9567eeade.gif
875462f95680bde8.gif
 
Hé WB. veel sterkte gewenst, en als den dokteur U zere doet, geef hem dan maar ne lap rond zijn oren.
Mvg. marc & Yvonne
 
Beterschap

Beterschap

Ik ben nog maar een paar dagen geregistreerd maar uiteraard veel beterschap toegewenst.
(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan