Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.
Ik doe dat gewoon met de Print Screen toets. Ik klik met de rechtermuisknop op de taakbalk; het menu verschijnt; ik druk op Print Screen. De afbeelding staat dan op het klembord van Windows. Open een fotobewerker, bijvoorbeeld Paint. Klik in Paint op Plakken; snijd de foto naar wens bij en sla hem op.
Zelf gebruik ik Ashampoo Snap 11. Dat programma opent vanzelf wanneer ik op de Print Screen toets gedrukt heb. En in de eigen bewerker van Ashampoo Snap kan ik dan de afbeelding bijsnijden of er commentaar bij typen enz.
Wivy had een foto gemaakt van zijn computerscherm met een smartphone of met een digitale camera.
Ik doe dat gewoon met de Print Screen toets. Ik klik met de rechtermuisknop op de taakbalk; het menu verschijnt; ik druk op Print Screen. De afbeelding staat dan op het klembord van Windows. Open een fotobewerker, bijvoorbeeld Paint. Klik in Paint op Plakken; snijd de foto naar wens bij en sla hem op.
Zelf gebruik ik Ashampoo Snap 11. Dat programma opent vanzelf wanneer ik op de Print Screen toets gedrukt heb. En in de eigen bewerker van Ashampoo Snap kan ik dan de afbeelding bijsnijden of er commentaar bij typen enz.
Meer informatie over het gebruik van Knipprogramma om een schermopname of knipsel van een object op het scherm vast te leggen en vervolgens aantekeningen te maken, op te slaan of de afbeelding te delen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.