wie ben ik??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simbad

Steunend lid
Vip Lid
Aan allen die dit zullen lezen.
Jezelf voorstellen is niet zo eenvoudig of misschien toch wel! het hangt ervan af wat men wil meegeven.
Ik ben intussen gepensioneerd en gebruik dus mijn laptop voor mijn plezier en voor op het net rond te surfen.
Woonachtig ben ik te Antwerpen, maar ga volgend jaar in Lommel wonen.
Ik leef samen met een heel tof vrouwke en mijn 11jarige dochter woont constant bij ons.
We hebben in ons gezinnetje nog twee valkparkieten, een siamese kat, die intussen al 19 jaar is, een een hond van 11 maanden.
Dus zeker afwisseling genoeg.
En zoals ze steeds zeggen, een gepensioneerde heeft geen tijd. Dit moet ik intussen ook beamen.
Mochten er onder jullie vrienden zijn, kunnen zij mij steeds iets laten weten.
hopelijk kan ik via deze weg en dit forum nog nieuwe vrienden maken en iets bijdragen bij de problemen van anderen.
(gt)
 
welkom hier op pc tuts ...
fijn dat je , je zo uitgebreid voorsteld ....
 
Hoi Simbad, leuk om eens via het forum kennis te maken.
Ik denk dat ieder mens tijd te kort komt. Gepensioneerd of niet.
Vrienden maken via internet, kan wel. Maar meestal blijft het bij een internetvriend, waarmee je tegen een beeldscherm zit te praten en ook dat is niet erg en kan erg leuk zijn.
Een Siamees van 19 lijkt me al erg oud voor een raskat. Mijn kat is bijna 18 en begint al behoorlijk wat kuren te krijgen. Het is geen raskat, maar heeft ergens wel de roots van een Noorse boskat in de genen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan