Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Wie gebruikt windows 98 en zou hier eens een bericht willen plaatsen.
 
ik heb op een oude pentium 1 windows 98 het draait onstabiel telkens de blu schreen of date als een progama onstabiel word loopt de hele pc vast dan de computer opnieuwe opstarten en dan zijn de bestanden voetsie windows 98 is slecht gebruik geen windows 98 meer
1 er is geen ondersteuning meer
2 het is slecht
3 je kunt beter windows xp of vista nemen
 
Ik zou willen dat er iemand dat nog windows 98 gebruikt hier iets post zo kan ik controleren of ding waar ik aan gewerkt heb werkt.
 
Jo de Ivan,

Toen ik deze vraag zag, zeulde ik spontaan mijne bakken (CRT en toren) naar boven om mee te werken aan deze proef. Na enige blauwe schermen kreeg ik mijne bak aan de gang! Bij deze laat ik hem nog efkes warm lopen.

grtz.wivy :yahoo: 'n WIN98SE
 
Jo de Ivan,

Toen ik deze vraag zag, zeulde ik spontaan mijne bakken (CRT en toren) naar boven om mee te werken aan deze proef. Na enige blauwe schermen kreeg ik mijne bak aan de gang! Bij deze laat ik hem nog efkes warm lopen.

grtz.wivy :yahoo: 'n WIN98SE

Heeft uw dit bericht geplaats met windows 98 ?
 
Dan werkt het nog niet omdat bij je gegevens in het bericht dit icon staat
icon_windows_xp_2003.gif
zou dat van 98 moeten zijn.
 
Ik wil anders mijn verbinding efkes onderbreken en opnieuw inloggen hoor! Geen enkel probleem!

wivy
 
ok! Laat maar iets weten, dan kan ik hem nog altijd opstarten indien nodig.
thxs.wivy
 
test

test

testbericht voor Ivan win98 icoontje
De browser klopt, de win icon niet
Dit is gepost met virtual pc

Door dit bericht te verplaatsen (stond elders gepost) verdwijnen de gegevens over os en browser.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan