Status
Niet open voor verdere reacties.
P

Pepe

Gast
hallo ik heb een hp nw 8240 laptop mobile workstation er zit bleuthoon op maar nu wil ik dit veranderen met een wifi kaartjes hoe kan ik dit zelf doen iemand die mij kan helpen hartelijk dank
 
wil gewoon een wifi card in deze laptop steken om draadloos op internet te geraken
maar weet niet waar ik die wifi card moet plaatsen in deze hp nw 8240 laptop vind nergens geen schema hoe ik deze moet opendoen
 
Deze laptop beschikt reeds intern over een wifi antenne. Open even netwerk instellingen en kijk even of u daar de draadloze adaptor zie staan.
Klik hier dan even op en selecteer inschakelen. Nu enkel nog uw netwerksleutel invoeren.
 
Zoals ghost zegt.

En wat ook belangrijk is, zet het wirelees ook even aan met button 2 in de link die ik gaf. Als ik me niet vergis, gaat er dan een blauw lampje branden op of net boven deze button. Dit hebben veel HP laptops, maar ik heb er nu hier zo snel even niet eentje liggen.
 
netwerk geopend maar geen draadloze adaptor gevonden
ik heb nog een fotootje gevonden. er zou toch een draadloze adaptor in moeten zitten. die moet je wel aanzetten natuurlijk voordat je draadloze netwerken ziet...

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan