wii ombouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo

heb gisteren de wii omgebouwd maar nu wil ik verbinding makken met internet voor de covers voor de wii spellen
maar ik kan geen verbinding maken zelf op mijn draadloos netwerk niet
 
Heb je de Netwerk instellingen weer hersteld naar de voor jou werkende instellingen ? En wat ook niet onbelangrijk is, heb je deze instellingen opgslagen
 
bij de ombouw moest ik drie dingen uit zetten voor internet Block Disk Updates
Remove Diagnostic Disc Check
Block Online Updates
zou dat het probleem zijn ik had vroeger wel internet op de wii
 
Ik denk het wel.

Je dient ten alle tijden na de ombouw de internet of netwerkwerk instellingen te herstellen. Mocht het gebeuren dat de Wii of software aanbiedt om te updaten moet je dit uiteraard niet doen.

Maar ik denk dat ik me nu bijna op illegaal terrein begeef, daarom laat ik het verder bij het informatie verstrekken. Mijn info gaat alleen om de verbinding weer te verkrijgen.
 
Normaal zou je met deze instellingen wel op internet moeten kunnen.
 
als ik mijn verbinding wil controleren op de wii zegt hij telkens kan geen verbinding maken met server
 
Kan niet denken wat de oplossing is voor het probleem, kan ook niet testen want mijn kids hebben nu een wii u.
 
kan nog steets niet op internet met de wii voor de covers van de spellen zijn er nog manieren om de covers bij te zetten
 
internet opgelost maar heb nog een kleine vraag kan ik een wii ombouwen met moition plus heb de wii kunnen ombouwen maar als ik heb opstart en wil een spel spelen van mijn hdd valt de controller uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan