Status
Niet open voor verdere reacties.
G

gabriel

Gast
m'ne xp is ook in verlof denk ik ..... hij vergeet alles
vandaag doet 'iet goed en morgen heeft ie pintjes gepakt ....... 'k moet altijd maar mijn instellingen veranderen en de rest ook al
iemand ideen ??? thx ;)
 
heb je alles al gescand op virussen,spyware en dergelijke?

Mijn deed vandaag ook raar...fout in explorer.exe...opnieuw opgestart en werkte toen wel :vraagteken:
 
dag Ben
het fenomeen is zo dat ie zowel de schermresolutie als buroblad achtergrond veranderd naar de instellingen van een andere gebruiker en dit bij het opnieuw opstarten en bij het veranderen van gebruiker dus zowel gast als de andere gebruiker wie dan ook raar maar waar .....het enige wat ik gevonden heb is dit
PC Magazine België maar het helpt me niet verder :vraagteken:
 
beste Laurek..... heb gisteren avond bij microsoft in verschillende talen gezocht maar die bleven in al die talen doof ...... dus denk ik dat ze ook geen oplossing hiervoor hebben
mijn hoop was dat er hier op de site wel een of andere slimmerik zou zijn die een oplossing kende onder welke vorm dan ook , maar blijkbaar ben ik de enige die met altijd die rare vragen voor de dag komt ;)
 
dus veronderstel ik meerdere gebruikersnamen.
probeer eens start-uitvoeren-services.msc

daar de service :thema's uitschakalen
 
nee niet in register...weet eigenlijk niet wat jij bedoeld.

Maar ik bedoel gewoon een service uitschakelen. Als het dat niet is kan je erna gewoon weer inschakelen of op automatisch zetten
 
ik bedoelde wel Remote registry.. maar dat zult u wel gezien hebben zeker.
wat ik wilde vragen :
als u in services.msc gaat kunt u daar die Remote Registry bewerken- hand - aut - aanzetten stoppen..
met deze handeling zou u vermijden dat andere in uw register gaan prutsen.
dus scherm veranderen enz.


of heb ik dat nu verkeerd voor?
 
heren
blijkbaar zijn er toch leden die een ander willen helpen
bedankt voor de moeite
uw post over services uitgetest maar zonder resultaat
maar ik heb iets anders gevonden dat tot op dit ogenblik werkt , niet 100% maar ik zal er wel mee moeten leren leven Kellys Korner XP Tweaks
lijn 30 : win xp doent save user settings
het wordt dus wel even afwachten als het ok is
maar nogmaals bedankt voor de moeite ;);););)
en als je andere ideeen hebt laat maar horen
 
damn dit is een hardnekkige....zoeken verder.
ga ook verder raad vragen
 
Fix Windows XP Help zo of handmatig

register
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer
and set the value to 0. This has the effect of "disabling" the policy that doesn't allow user settings to be saved.


nog een probeersel en ik blijf zoeken

ohja als je antivirus klaagt,dit is normaal als je een script uitvoert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is uw vraag opgelost, zoja dan zouden wij graag de oplossing weten zodat wij deze topic als opgelost kunnen beschouwen.


SIMBA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan