Status
Niet open voor verdere reacties.
®

®DaddyCool

Gast
Ik ben op een locatie geweest waar ogenschijnlijk het besturingssysteem volledig correct draait (winXPprof_SP3) volledig voorzien van alle mogelijke upgrades van Windows. En uiteraard legaal.
Nu wil ik Live MSN messenger en andere onderdelen van het totaalpakket installeren en dit lukt niet.
De installatie begint goed met downloaden, voorbereiden en installeren nadien.
Als die ongeveer rond de 100% komt is de installatie bijna afgelopen dus en dan gebeurt er iets wat ik nog niet gezien heb eerder.
Namelijk een terugdraai actie. Meteen wordt de Live installatie ongedaan gemaakt.
Ik heb me daar al zot op gezocht en kan het begot niet denken wat daar verkeerd loopt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
waarschijnlijk lopen er 2 installaties tegelijk. even opnieuw doen dus en ook zorgen dat internet explorer en msn niet openstaan wanneer je installeerd. heb dat ook al op verschillende pc's meegemaakt en ik herstartte even en probeerde opnieuw. De setup was uiteraard opgeslagen op de pc dus niet op uitvoeren geklikt maar opslaan daarna explorer sluiten en installeren ;)
 
Neen,
Dat was het niet want ik had eerst in software alles verwijderd wat maar met live & messenger te maken kon hebben.
Explorer en zo waren trouwens dicht , want dat wist ik ook al. Daarbij bij de installatie vraagt ie het zelf ook hé.
't is zelfs nog erger gesteld daar. Ik kan zelfs messenger 8,5 ook niet installeren
 
Ik heb dat eens voor gehad met nero.
De persoon had de mappen van nero weg gegooid uit de map ' program files '
Die dacht dat daarmee het programma gedeinstalleerd was.
Ik ben er uit geraakt toen met your uninstaller en ccleaner.
Afgebroken installatie of verwijderde mappen denk ik.
 
Ja , Ik denk dat het ook wel eens zoiets zou kunnen zijn. Er is daar zeker meer dan genoeg geprutst. Door de zoon, de dochter, de schoonzoon enz......
Ik heb geen zin om gans het register te gaan uitkuisen voor messenger en Windows Live. God weet hoeveel sleutels zijn dat. Ik ga er korte metten mee maken en van de eerste keer een format C:\ doen met een nieuwe Windows.
Bedankt in ieder geval voor de reacties
Hier mag slotje op ook
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga er korte metten mee maken en van de eerste keer een format C:\ doen met een nieuwe Windows.

Dit is het allerlaatste wat ik ooit zal uitvoeren, een Format C: En als je toch een Format C: uitvoerd doe dan geen snelle format, want dan ga je achteraf nog problemen hebben.
Heb je dit al eens geprobeerd bij de installatie Live Messenger
Alle actieve prgramma's afsluiten, ook de antivirus tijdelijk uitschakelen tot na de installatie van Live messenger.
Is het installatiebestand voor Live Messenger op een vertrouwde site gedownload?
 
Ja zo scheutig ben ik ook niet op een format C:\

Ja zo scheutig ben ik ook niet op een format C:\

Als je weet dat er nog andere haperingen zijn in gans het systeem dan kan je er wel anders over gaan denken. Daar is gewoon veel teveel geprutst door mensen die er niets van kennen.
Om U een idee te geven Windows verkenner werkte ook al niet meer. De Media Player doet niets anders dan haperen en de muziek in schokjes afspelen.
Ik ga daar geen dagen aan werken om alle foutjes te herstellen.
Ik heb er nu al 4 uur mijn tijd in gestoken om sommige zaken terug op punt te zetten (verkenner werkt weer dus) en ik ben van mening dat dan een Format C:\ dan de snelste en degelijkste oplossing is.
Eerst dus alle gegevens in veiligheid brengen en daarna gewoon een verse nieuwe start.
Inderdaad niet snelle format maar uitgebreide, maar dat wist ik al.
Als ik daar dan nu 3 à 4 uur aan werk staat alles weer netjes te blinken.
De Download en Installatie van Live messenger kwam rechtstreeks via de downloadsite van Microsoft. Dat was het dus zeker niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou toch eens overwegen van een deftig desinstalleerprogramma te draaien dat ook oude regkeys en orphan files verwijdert. het is wel erg drastisch van te formatteren, en naargelang wat je niet kwijt wilt ben je met backup ook wel even bezig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan