Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet soms iemand waar ik de ISO van "Win7PE" kan vinden?
Ik ben een deftig iets aan het zoeken als rescue-cd, om mijn Windows 7 te kunnen herstellen.
"UBCD4Win" is ogenschijnlijk nog uit het "XP" tijdperk? Want ik heb het gisteren nog gedownload, maar kan onmogelijk een CD branden.
 
Bedankt voor deze duidelijke toelichting. Ik heb ondertussen al het nodige al gedownload, maar ben tot de vaststelling gekomen dat ik er toch niet aan begin!
Dit gaat boven mijn petje! Ik heb dus ook schrik dat dit wel eens verkeerd zou kunnen aflopen.
Mijn kennis op dit gebied is dus nihil!!!
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor deze duidelijke toelichting. Ik heb ondertussen al het nodige al gedownload, maar ben tot de vaststelling gekomen dat ik er toch niet aan begin!
Dit gaat boven mijn petje! Ik heb dus ook schrik dat dit wel eens verkeerd zou kunnen aflopen.
Mijn kennis op dit gebied is dus nihil!!!

wie niet waagt, die wint niet! uitproberen man!
 
Ik heb me vandaag bedacht! Ben er uiteindelijk met grote schrik toch aan begonnen. Doch er mislukt vanalles.
Zo vraagt de "Winbuilder" naar 'Windows7 files in a folder', ik weet echt niet wat ze er mee bedoelen. Ik heb mijn Windows DVD geladen en deze als "source" aangewezen. Niets als resultaat!
Daarna heb ik de DVD naar de HD gekopiërd en geunzipt, hetzelfde als resultaat.
Ik heb mijn log-bestand bijgevoegd. Mogelijk weet er iemand raad mee?
 

Bijlagen

  • log.zip
    14.6 KB · Weergaven: 172
wat er bedoelt wordt met" windows7 flies in a folder "...
is niets meer dat jij bijv: van een win7iso de uitgepakte bestanden in een map plaatst en deze dan de naam windows7 files noemt om te kunnen gebruiken ...
Bekijk bijlage 8289
deze zijn ontrokken van een iso ..en werden in de map geplaatst win7 files
deze iso werdt aangemaakt van een win7 dvd door (ultra-iso) maar kan door eender welke andere tool bijv: imgburn ,power-iso aangemaakt worden
 
Laatst bewerkt:
wat er bedoelt wordt met" windows7 flies in a folder "...

Dit had ik vergeten te vermelden: ik had dus de installatie-DVD uitgepakt in een aparte map, alsook de "Drivers", de "Windows AIK", het "Supplement voor AIK". Maar gisteravond heb ik, na lang zoeken, ontdekt dat ik mijn "Source" naar 'c:\Program Files\Windows AIK' moet laten verwijzen. Dit heb ik nog wel gedaan, met hetzefde resultaat! Het heeft enkel wat langer geduurd.
Nog één opmerking: Ik heb zojuist naar het afgebeelde tekstbestand gezocht en nergens gevonden. Ik heb nochtans laten zoeken op " *.txt "! Die zogezegde W7-OEM-X64-x86-9IN1-NL.txt?
 
Laatst bewerkt:
Nog één opmerking: Ik heb zojuist naar het afgebeelde tekstbestand gezocht en nergens gevonden. Ik heb nochtans laten zoeken op " *.txt "! Die zogezegde W7-OEM-X64-x86-9IN1-NL.txt?

Uhm, daar moet je geen aandacht aan besteden. Dat bestand mag je gerust vergeten. Is niet echt een bestand waar Windows behoefte aan heeft...
 
Ik heb dus uiteindelijk de moed opgegeven. Maar! Heb een andere oplossing gevonden. Deze werkt zonder herseninspanningen, wat het dus wel een pak draaglijker maakt. Je moet eens kijken op WinBuilder [082] daarna op MultiPE Leopard v2 SP2 Beta2 - reboot.pro en je kunt het direct downloaden met volgende link Max_Real Qnx Online 2007
Als je het installeerd kun je best op voorhand je virusscanner uitzetten en ook je 'Security Essentials'. Daarmee bedoel ik niet dat dit programma illegaal is, maar het werkt stukken vlotter! De "Windows AIK" heb je ook niet nodig. Je moet enkel je installatie-DVD kopiëren naar een map en deze hierin unzippen, waarna als je dan die "Leopard Winbuilder" opent, je deze map als "Source" moet aanwijzen. Dan een halfuurtje geduld, en je ISO is aangemaakt. De DVD werkte perfect!
Voor mij is dit dus OPGELOST!
 
Laatst bewerkt:
was het de bedoeling om de win7dvd/iso die je in je bezit heb te voorzien van het service pack en de benodigde update's alsook de drivers (kortweg eigenlijk slipstreamen genoemd)....indien zo had je rtl 7lite kunne gebruiken ....
wel is het zo dat je 2 versies heb van RTL7lite de x64bit en de x32bit ...
indien je systeem een 32bit versie zou zijn kun je niet met de RTL7litex64 een iso slip streamen en andersom ook niet ..
maar je zegt nu this opgelost !

dan kan er hier een slotje opgezet worden veronderstel ik , of had je graag meer uitleg gehad over het RTL7lite tool +hoe je te werk moet gaan ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan