Windows 10 Windows 10 update achterscherm met draaiende stippen HELP

Status
Niet open voor verdere reacties.
K

kesarmiya42

Gast
Ik probeer mijn vensters bij te werken, maar elke keer dat ik op de prompt klik om opnieuw op te starten, start mijn pc lange tijd op in een zwart scherm met zwarte draaiende stippen. Als ik probeer opnieuw opstarten te forceren door de aan / uit-knop ingedrukt te houden, start het weer normaal op met een scherm dat zegt dat Windows niet kan updaten, wijzigingen ongedaan maken ... en ik kan inloggen. Als ik Windows-update onder setting controleer, wordt de update mislukt en wordt me gevraagd herstart opnieuw maar hetzelfde gebeurt. Wat kan ik doen? Mijn systeem is AMD Ryzen 5700 met AMD XT Gpu en Asus mobo corsair wraak RAM. De update die steeds mislukt, is: Functie-update naar Windows 10 versie 20H2.
 

Bijlagen

  • 1605267565499.png
    1605267565499.png
    312 bytes · Weergaven: 37
laat het systeem vervolgens eens gewoon doorstarten ook al wil deze de wijzigingen ongedaan maken .. als deze effectief opgestart is dan dien je wellicht het snel opstarten uit te zetten en probeer je vervolgens de update opnieuw op te halen ..mocht het nog niet lukken dan verwijs ik je naar een in-place upgrade ..lees hier verder .

*probeer eerst eens de mogelijke oplossing van hier boven .. aangebracht door aardbei
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
kesarmiya42 lijkt me geen echte gebruiker met een eigen probleem. Mogelijk een bot. Ik vermoed dat de startpost gekopieerd is uit een ander (Engelstalig?) topic en daarna door een vertaalmachine gehaald is en hier geplakt. De vertaling naar het Nederlands is redelijk, maar bepaald niet volmaakt:
"Ik probeer mijn vensters bij te werken" moet zijn "Ik probeer Windows bij te werken".
"corsair wraak RAM" moet zijn "Corsair Vengeance RAM

kesarmiya42 heeft zich op vrijdag 13-11-2020 geregistreerd op dit forum.
Op een en dezelfde dag heeft hij zich als nieuw lid geregistreerd op o.a. de volgende forums:
En dat zijn nog slechts de forums die ik binnen een paar minuten vond.

Het doel van het binnen enkele minuten registreren op tal van forums is mij niet duidelijk, maar voor mij is dit geen zuivere koffie.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan