Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dit is een mogelijke reden om updates niet over te slaan : End Off Life!Heeft deze 2004 update enige meerwaarde, ik zie het niet.
Kan ik die update overslaan, mijn pc heeft de update klaar staan, maar ik weet niet goed of ik het risico wil lopen met misschien allerlei
problemen omdat er een paar iconen op een andere plaats zouden staan...
Willy
Tja Q, niet iedereen is zo fel met het besturingssysteem bezig als wij dat doen he makker. Ik draai ook de 20H2, maar ja wij zijn dan ook niet de modale mens he
Anders https://www.pctuts.be/resources/media-creation-tool.95/ gebruiken.Ik heb deze helaas nog niet aangeboden gekregen, terwijl ik iedere dag laat zoeken naar de allernieuwste Update
Dan maar de boel forceren zou ik zeggen. Maar als jij nu de 2004 draait moet u zich wel niet gaan haasten om 20H2 te gaan halen. Dit is niet meteen nodig, maar hier diende hij zich wel automatisch aan. Ik ben wel altijd ingelogd als administrator, misschien helpt dat ook wel.Ik heb deze helaas nog niet aangeboden gekregen, terwijl ik iedere dag laat zoeken naar de allernieuwste Update
Alleee, ik denk dat U wel gelijk hebt , nu draait 2004 als een zonnetje nergens geen last van.Dan maar de boel forceren zou ik zeggen. Maar als jij nu de 2004 draait moet u zich wel niet gaan haasten om 20H2 te gaan halen. Dit is niet meteen nodig, maar hier diende hij zich wel automatisch aan. Ik ben wel altijd ingelogd als administrator, misschien helpt dat ook wel.