Status
Niet open voor verdere reacties.

Cor Vissers

Steunend lid
Vip Lid
Heb een tablet die ik wil verder geven aan iemand , maar er staat windows 10 op die ik niet kan verwijderen en dus ook mijn persoonlijke gegevens niet heeft daarvoor windows 8 op gestaan maar die kan ik niet terug vinden , kan u mij helpen , bij voorbaat dank
 
start deze gewoon eens op en klik op start >instellingen >bijwerken en beveiliging >systeemherstel>deze pc opnieuw instellen ..
je krijgt 2 opties ..>kies niets behouden dus geen persoonlijke instellingen als ook geen persoonlijke bestanden .. je dient vervolgens enkel de land/taal instelling in te geven en niets anders ...kies vervolgens ook voor het off-line account (dit is dus het lokaal account )
*let op jij dient wel voordat je deze opnieuw instelt je via je Microsoft account "persoonlijke gegevens dit apparaat uit te schrijven van je account zodat deze niet meer gekoppeld is aan je Microsoft account " **het gevaar hierin bestaat dus dat als je deze los koppelt van je Microsoft account dat deze bij opnieuw instellen dus niet meer geactiveerd zal worden !
****enerzijds indien je deze dus niet los koppelt van je account en je geeft deze aan een ander en de andere haalt het een en ander op uit de store waarvoor betaalt dient te worden dan krijg jij dus de rekening gepresenteerd !
de andere dient dus eerder zelf voor de activatie te zorgen ...men kan op verschillende site's een goedkope licentie aankopen zo een site is bijvoorbeeld g2play
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan