Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds bijna 2 maanden krijg ik de boodschap dat "Windows 10 wordt gevalideerd" en binnen enkele dagen/weken update zal plaatsvinden maar... er verschijnt helemaal geen update!?

Kan dat dat het zo lang aansleept?
 
je kan vervolgens ook deze update(lees upgrade ) afdwingen !
en dit door de update service eerst te stoppen , leeg te maken en terug op te starten ... of je gebruikt het media creation tool ..

wil je eerder de update afdwingen dan doe je het volgende ...
Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
 
Heb jij Windows 10 geïnstalleerd staan ? Met Windows 10 wordt gevalideerd word bedoelt of je een legitieme versie gebruikt .

Ik heb nog altijd windows 7 Pro en heb maanden geleden mijn W10 al gereserveerd alleen, start die update maar niet. Er staat ook (als ik op het W10 vlagje druk dat in de taakbalk staat): "We raden aan de update pas te installeren wanneer deze voor uw specifieke PC ter beschikking is." En dan druk ik op "Ok, stuur mij een melding wanneer gereed". Daarom durf ik deze update niet te forceren maar... zoals ik al aanhaalde, er komt maar geen schot in de zaak!

Systeem: HP G62 notebook - Intel Pentium P6100 2GHz 4GB Ram 64 bits
 
ook hier werd de upgrade gereserveerd en ook hier kreeg ik dus dezelfde boodschap "stuur mij een melding wanneer gereed"..
daar ik hier niet op bleef wachten kon je al denken .... de Windows 10 had ik zelfs al in gebruik genomen voordat de lancering gestart werd !
deze verkreeg ik door dat ik zelf een Windows 10 iso verkregen had vermits dat de Instal.esd al aanwezig was !

*er kan niets mis gaan indien jij zelf deze update (lees upgrade ) forceert ....
dit forceren heb ik onderwijl al 15x moeten toepassen op de hier binnen gebrachte systemen en nog nooit heb ik hier problemen mee gehad ...
1x was er wel een probleem maar dit lag niet aan de upgrade Windows 10 dit lag aan het feit dat de HDD het opgegeven had en men dit pas onder ogen zag nadat ik hen hier op gewezen had ..
 
je kan vervolgens ook deze update(lees upgrade ) afdwingen !
en dit door de update service eerst te stoppen , leeg te maken en terug op te starten ... of je gebruikt het media creation tool ..

wil je eerder de update afdwingen dan doe je het volgende ...
Start een cmd-prompt "Als administrator uitvoeren"
Tijpe hier het volgende in:
net stop wuauserv klik enter
type dan de volgende opdracht rmdir /s /q %windir%\softwaredistribution en klik op enter
geef als voorlaatste net start wuauserv in en klik op enter .
Geef als laatste wuauclt /resetautorization /detectnow en klik voor de laatste keer op enter .
nu dat gedaan is klik je start en open je de update pagina , geef de opdracht om te gaan zoeken naar updates ..
Dan toch besloten om het riskeren. Deze procedure 3x uitgevoerd, inclusief cmd als admin, noppes, vindt geen updates!? "Windows is up to date"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan