Windows 10 Windows 11 komt eraan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog nooit, helemaal nooit, kreeg ik in in Windows 7 de vraag: “Weet u zeker dat u deze app wil blijven gebruiken?”.

Deze vraag krijg ik nu met grote regelmaat. Hoewel niet dagelijks.

Laat ik mij niet verder opwinden over deze "facts of life".
 
Windows 10 zit vol met problemen die er in Windows 7 niet waren.

(Ik ben mij bewust van het feit dat het niet gezegd mag worden).
Eigenlijk hecht ik een iets andere betekenis aan het woord "problemen" i.v.m. met OS-en. Jij citeert voornamelijk "veranderingen" (dikwijls nog te tweaken) en je weet zoals men in het Schoon Vlaams zegt: "les gouts et les couleurs ... (ne se dispute pas)"
Win10 is een ander OS, ik vind het zeer stabiel en betrouwbaar met een "aardige" "look"); dit gold ook voor win7 natuurlijk.
 
@Leono
ik kan me dat precies zo voorstellen,ook ik was een fervente voorstander van Windows 7
dit was de enige versie waar ik super content mee was,nooit gene problemen mee gehad
vond het zeer spijtig dat men weer ging veranderen naar een andere Versie :unsure:
 
Ik ben ook meer fan van Windows 7 dan Windows 10 en gebruik het nog.
Men mag veranderen om te veranderen maar waarom laten ze niet de mogelijk in Windows 10 terug naar je vertrouwde indeling die prettig voor jezelf werkt te zetten.
De angst die beginners doet stoppen of twijfelen is net dat herordenen van alles.
Ik haat bevoordbeeld ook het ............ systeem dat iedereen nu de nieuwe manier moet volgen en alleen dat is goed zoals god almachtige.
Wat moeten autisten doen het niet gebruiken of oprotten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan