Windows 11 Windows 11 op mini pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozmar

Steunend lid
Vip Lid
Kan windows 11 niet installeren op Geekom miniFun 9 , blijft hangen na het invullen van Land , Windows vragen naar taal dan vraagt hij een pincode waar dat niet in gevuld
kan worden en dan begint de cirkel te draaien uren aan een stuk , weet niet of dat normaal is.
Hartelijk dank voor degene die mij verder kan helpen
 
is het deze: https://www.geekompc.com/geekom-mini-fun9-9th-gen-intel-core-i9-9980hk/

1. is het een verse install, of een upgrade?

2. en hoe doet je dat? boot je vanaf de stick direct bij de opstart
of na de opstart (met de verkenner naar de stick en setup dubbel klikken) ?

3. met een usb stick of dvd?

4. stick aangemaakt met microsoft creation tool (MCT) of rufus?

helaas heb ik nog geen manual of userguide gevonden ...
 
Laatst bewerkt:
het is een voor geinstalleerde installatie op de interne schijf
het is de pincode waar men om vraagt en als ik dan op volgende druk blijft de installatie hangen
waarschijnlijk doe ik iets verkeert bij de vraag om de pin code
 
als het een " Sysprep " installatie is, dan moet jij al je eigen code in geven en daarna ter bevestiging nog es ingeven. dat is gebaseerd op " Plug and Play "-concept.

een 'sysprep-image' is één syteem image, die al is aangemaakt door de fabrikant voor alle iedereen, wereldwijd dus, waarbij de koper zijn landinstellingen en gegevens invoerd. hulp-apps (bloatware), drivers en OS zijn al aanwezig.
heb ook al laptops verkocht, die een sysprep-image bevatten, dit is éénvoudig aan te maken (met de nodige kennis van zaken).

voer es een eigen code in ' XXXX ' en vergeet die uiteraard niet, noteer het!
 
Laatst bewerkt:
installatie bestand vraagt na de begin instellingen dus taal , land, Windows account , dan verder nieuwe pc instellen en daarna komt de vraag voor de pincode en
die kan ik namelijk niet invoeren
 
installatie bestand vraagt na de begin instellingen dus taal , land, Windows account , dan verder nieuwe pc instellen en daarna komt de vraag voor de pincode en
die kan ik namelijk niet invoeren
hoezo??? verklaar nader

je moet uiteraard zelf een code verzinnen bv geboortedatum: DDMMYYYY => 6 cijfers of ..... ?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan