Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb in Amerika een laptop gekocht met Windows 7 Ultimate, 64 bit, maar ik wil graag de taal veranderen naar het Nederlands.
Is het mogelijk en hoe gaat dat in zijn werk? Ik hoop dat iemand mij kan helpen hiermee.
Alvast mijn dank voor de eventuele oplossing.
 
je heb de ultimate dan download je via de update's het nederlands taal pakket ....
open vervolgens het configuratiescherm en klik op "" land en taal "" open deze ...
bij de tap ""notatie "" stel je belgie / in als je in belgie woont dan word dit (nederlands/belgie )
daarna open je de tap "" locatie "" en stel je , je land in bijv :"" belgie ""
daarna klik je op de tap ""toetsenbord en talen "" klik verder op ""toetsenbord weizigen ""
in de bovenste regel stel je dan " nederlands (belgie )- belgisch (punt ) in als je in belgie woont .....anders kies je gewoon nederlands -nederland *** hier zie je ook de toets talen instaleren of verwijderen ***
klik dan verder in het zelfde venster maar dan bij "" geinstalleerde services ""
sta daar ook nederlands (belgie)
toetsenbord (belgisch punt ) vermeld selecteer je deze en zet je die met de toets omhoog als eerste in , en bevestig je deze keuze met toepassen en ok ..
sta nederlands (belgie ) niet vermeld dan klik je op de toets toevoegen en daarna zet je deze als eerste in : vergeet niet te bevestigen
 
Laatst bewerkt:
Windows 7 64 bit

Windows 7 64 bit

Alvast bedankt voor jullie berichtjes, ga het vanmiddag gelijk proberen, zal mijn kleinzoon blij mee zijn.
 
je heb de ultimate dan download je via de update's het nederlands taal pakket ....
open vervolgens het configuratiescherm en klik op "" land en taal "" open deze ...
bij de tap ""notatie "" stel je belgie / in als je in belgie woont dan word dit (nederlands/belgie )
daarna open je de tap "" locatie "" en stel je , je land in bijv :"" belgie ""
daarna klik je op de tap ""toetsenbord en talen "" klik verder op ""toetsenbord weizigen ""
in de bovenste regel stel je dan " nederlands (belgie )- belgisch (punt ) in als je in belgie woont .....anders kies je gewoon nederlands -nederland *** hier zie je ook de toets talen instaleren of verwijderen ***
klik dan verder in het zelfde venster maar dan bij "" geinstalleerde services ""
sta daar ook nederlands (belgie)
toetsenbord (belgisch punt ) vermeld selecteer je deze en zet je die met de toets omhoog als eerste in , en bevestig je deze keuze met toepassen en ok ..
sta nederlands (belgie ) niet vermeld dan klik je op de toets toevoegen en daarna zet je deze als eerste in : vergeet niet te bevestigen

Waarom het toetsenbord wijzigen naar AZERTY? Op een toestel aangekocht in Amerika staat zowiezo een QWERTY toetsenbord op...
 
Waarom het toetsenbord wijzigen naar AZERTY? Op een toestel aangekocht in Amerika staat zowiezo een QWERTY toetsenbord op...

ik ben slecht in aardrijkskunde : achteraf viel echter de euro , dat de ts in nederland woont waar ze dus QWERTY gebruiken !!
 
ik ben slecht in aardrijkskunde : achteraf viel echter de euro , dat de ts in nederland woont waar ze dus QWERTY gebruiken !!

Maakt niet uit joh. Maar ik ben wel benieuwd of het gelukt is met de taalverandering, zodat we misschien weer een gelukkig lid hebben.
 
Het is helaas niet gelukt wat ik wilde. Ik ben denk ik niet helemaal duidelijk geweest. Ik wil namelijk de taal van het besturings systeem veranderen van engels naar nederlands.
Toch iedereen bedankt voor de moeite die jullie gedaan hebben om mij te helpen.
 
In de Ultimate en Enterprise kun je (legaal) een taal-MUI ophalen en installeren.
Zie Deze link !

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows7/Add-or-change-an-input-language

indien bovenstaande niet lukt dan neem je best eens contact op bij Microsoft zelf


Contactgegevens
Voor algemene vragen en produktinformatie:
Tel.: +32.2.503.31.13

Microsoft kantoor België:
Microsoft België
Corporate Village
Leonardo Da Vincilaan 3
1935 Zaventem
Tel.: +32.2.503.31.13
Fax: +32.2.704.35.35

voor nederland ..
Microsoft B.V.
Evert van de Beekstraat 354
1118 CZ Schiphol
Tel.: +31 (0)20 5001500
Kvk-nummer: 34061536
 
Laatst bewerkt:
Beste allemaal, bedankt voor jullie tips, maar ik ben er nu uit. Gewoon Windows opnieuw installeren en dan kiezen voor Nederlands.
Wat mij betredt mag de discussie hierover gesloten worden.
 
ok hier bij zet ik er dan een slotje op....
spijtig dat je voor een herinstal moest gaan !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan