Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Tjoepke zei:
Op: http://www.pctuts.be/showthread.php?32582-Lijst-met-problemen-onder-Windows-7-en-oplossingen
Kan je een lijst vinden met beginners problemen nadat je Windows 7 hebt geïnstalleerd.

Om een overzicht te houden hebben we het oorspronkelijk bericht gesplitst.
Nieuwe suggesties,-tips en nieuwe problemen aankaarten kan je in deze topic posten.

Alvast bedankt.

Bedankt Tjoepke voor de tips ;) ik zelf ga filmke maken hoe men windows 7 kan installeren en herstellen met cd dat je in windows 7 kan aanmaken.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Tjoepke voor de tips ;) ik zelf ga filmke maken hoe men windows 7 kan installeren en herstellen met cd dat je in windows 7 kan aanmaken.

Voor alle versies behalve de ultimate & professional dan want die hebben een back up systeem ingebakken.
 
Bij asrock 775Twins-HDTV kan je de raiddriver niet instaleren ,ook niet als je die compatible zet met (windows xp service pack 2)

bij dit moederbord moet je de drivers compatible zetten met (windows xp service pack 2)
anders wil ie ze niet instaleren. omdat ze geen drivers hebben voor win 7.
en ook ik vind asrock wel goed maar low budget.


ps: lukt ook niet als je de raid driver instaleerd tijdens de instal van win 7 via usbstick of via floppy.
 
Laatst bewerkt:
Windows7 na herstart zwart scherm

Windows7 na herstart zwart scherm

Beste Tjoepke,
deze heb ik altijd uit staan op al mijn computers in mijn netwerk.Een computer is altijd aan of uit en na uit gaat de 220V stekker eruit.Dan kan een goede hacker of een bezoeker met slechte bedoelingen nooit mijn computer opstarten en erin komen.
Maar bedankt voor de tips!!
gr bebbor
 
Bij asrock 775Twins-HDTV kan je de raiddriver niet instaleren ,ook niet als je die compatible zet met (windows xp service pack 2)

bij dit moederbord moet je de drivers compatible zetten met (windows xp service pack 2)
anders wil ie ze niet instaleren. omdat ze geen drivers hebben voor win 7.
en ook ik vind asrock wel goed maar low budget.


ps: lukt ook niet als je de raid driver instaleerd tijdens de instal van win 7 via usbstick of via floppy.


Opgelost ,ik heb vista geinstaleerd en de drivers gekopieerd en dan win 7 geinstaleerd en dan ging het wel.
 
Detaal veranderen na installeren van een languagepack kan in de ultimate, maarv dit is enkel voor de gebruiker die de taal installeert
Andere gebruikers die je aanmaakt, alsook het startmenu en het opstartscherm blijven in de oorspronkelijke taal.
Hoe zet je nu windows 7 ultimate volledig in de gewenste taal, en niet alleen de account?

1: ga naar configuratiescherm en kies onder weergave voor kleine pictogrammen
2: dubbelklikk op " land en taal en ga naar de tab " beheer "
3: druk nu op de knop " instellingen kopieren "
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan