Status
Niet open voor verdere reacties.

Stafke

Steunend lid
Vip Lid
Hallo

Zoek mij al enkele dagen suf hoe ik : kopiëren naar, terug kan herstellen.
Heb alleen nog DVD-RW in de lijst.
Met shift en dan rechts klikken, krijg ik heel de lijst, maar dat is telkens weer weg.
Heb geen enkele cd van mijn desktop (occasie gekocht) maar werkt verder prima en snel.
thuisgebruiker met ACER Aspire M7721 en met Windows 7 Home Premium. SP1.
Een schijfcontrole (5 uur) leverde geen fouten.
Wie kan deze leek helpen?
 
Maak met notepad een nieuw bestand aan en plak volgende inhoud:

Code:
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CLASSES_ROOT\AllFilesystemObjects\shellex\ContextMenuHandlers\SendTo]
@="{7BA4C740-9E81-11CF-99D3-00AA004AE837}"

Noem dit bestand "fixsendto.reg" en plaats dit op je bureaublad. Voer dit daarna uit (dubbelklik op dat bestand).

Herstart Windows en kijk of je probleem verholpen is.
 
Hoy DDragon80
Ik heb alles precies uitgevoerd, zoals beschreven, geen verschil.
wat ik wel wil meegeven, ik ben nieuw op het forum en een leek en toen ik de eerste maal mijn vraag stelde, liep er iets mis.
Ik vond mijn vraag na een dag niet terug op het forum. Dus een nieuwe poging gedaan en plots kreeg ik een stuk tekst terug van mijn vorige vraag.dan maar een verkort tekstje gemaakt. Ik had nog enkele problemen vernoemt in mijn eerste vraag, nl.ik moet bij afsluiten telkens wachten op 2 updates. wanneer ik terug naar een vorig herstelpunt wil dan krijg ik na een tijdje foutmelding (80000ffff) en in het rapport van de updates, zijn zeker 80% updates mislukt. maar mijn pc werkt snel en prima. Misschien zou ik beter een herstel doen ?.
ik denk dat ik dat hier kan downloaden.
Alvast bedankt voor de snelle reactie gisteren
 
80% van de updates mislukken? Je kan enkele dingen proberen te fixen, maar soms is dit dweilen met de kraan open...

Open een command prompt met admin rechten. 0Start - Bureau Accessoires - Opdracht Prompt (rechts klikken en opstarten met Administrator rechten). Voer dan volgend commando uit;

Code:
SFC /SCANNOW

Gebruik je een Virusscanner? Die kan soms ook verhinderen dat je System Restore faalt...

Wat ik persoonlijk ook dikwijls doe in zulke situaties, is een volledige herinstallatie. Maar je moet dan wel een backup hebben van je data bestanden en al je gebruikte software terug installeren. Afhankelijk van de schade aan je systeem is dit soms een betere keuze.
 
Hallo, DDragon 80,
ik heb antivirus AVG Free.
Maar ik denk dat u gelijk hebt en ik ga het eens rustig bekijken of het niet het beste is, een herinstallatie.
Bedankt voor uw tijd en moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan