Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey iedereen,
ik heb geprobeerd om op deze pc(Acer Aspire t151) windows 7 Home Premium(32 bit) installeren. Ik heb de windows 7 upgrade advisor gedownload en die keurde alles goed. Toen ik het installeerde ging alles goed totdat het de installatie ging voltooien. Tijdens dit proces ging mijn pc opeens opnieuw opstarten en toen was de installatie mislukt. Kan iemand mij met dit probleem helpen?
Alvast bedankt!!

Processor: AMD Athlon 64 3200
Kloksnelheid : 2.01 GHz
Harde schijf : 160 GB
Intern geheugen : 1.5 GB
USB-poorten : 7x USB 2.0
Besturingssysteem : Windows XP Pro sp3
Grafische kaart : ATI X550SE HM
Grafisch geheugen : 256 MB
 
Ben je zeker van het type, krijg je een fout melding als de pc op nieuwe opstart bij de instal ?
 
Ben je zeker van het type, krijg je een fout melding als de pc op nieuwe opstart bij de instal ?

ja ik ben zeker van het type, en ja ik krijg een foutmelding als de pc opnieuw opstart. In de foutmelding staat dat de pc onverwacht opnieuw opgestart is en weer opnieuw moet opstarten om verder met de installatie te gaan. Maar als dat gebeurt is krijg ik weer die foutmelding
 
Installatie kan dus niet voltooid worden. Op welke wijze heb je de installatie uitgevoerd. Geboot met het schijfje van Win7 of installatie uitgevoerd vanuit XP.
 
Welke fout krijg je juist ?

Bij het installatie voltooien gaat de pc opnieuw opstarten en als alles geladen is komt weer het schermpje van installatie voltooien, maar dan met de foutmelding dat mijn pc onverwacht opnieuw opgestart is en dat de pc weer opnieuw opgestart moet worden om de installatie te voltooien. De pc start dan opnieuw op en dan komt vervolgens weer dezelfde foutmelding
 
Aangezien je op website van acer je type computer niet te vinden is kan ik je niet verder helpen, ik denk dat je uw bios moet updaten.
 
Hey iedereen,
ik beeindig dit bericht, want ik krijg binnenkort een nieuwe pc en dan kan ik genieten van Windows 7.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan