Windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikb

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,
Kan men een productkey van windows 7 starter of Ultimate terug vinden op de pc?

gr. erikb
 
Of dit mini progje draaien. Behoeft niet geinstalleerd te worden.
Wel even uitpakken. Er zit een 32 en een 64 bits versie bij.

Zie bijlage.
 

Bijlagen

  • Product key.rar
    77.1 KB · Weergaven: 167
Je hoeft geen kenner te zijn.
Het rar bestand even uitpakken en dan heb je twee exe bestanden. Een 32 bits en een 64 bits versie. Gebruikt de juiste versie voor jouw besturing en de serial of licentiecode van de besturing zou te lezen moeten zijn bij Product Key
 
Hallo,
Het lukt van geen kanten.
Een woordje uitleg.
Origineel stond op de laptop Windows 7 starter(die product key staat op de onderkant) deze is eens binnen geweest bij een (zogezegde PC boer) en blijkbaar heeft die daar
Windows 7 Ultimate opgezet.Mijn kleindochter was nu hier op haar laptop bezig en nu staat onderaan op het scherm dat deze
Windows niet legitiem is?
Wat ik ook probeer het lukt niet,krijg wel een sleutel maar gaat niet.
En met dat propje van rap lukt ook niet.
Weet het niet meer.

gr. erikb
 
Dat is ook normaal dat je die Windows niet kan activeren. Je hebt een licentie van Windows 7 Starter. Je kan daarmee geen Windows 7 Ultimate activeren. Wil je die laptop terug in orde, moet je daar Windows 7 Starter terug op installeren en activeren met de licentie sleutel die je terug kan vinden op de onderkant.

Toch geweldig dat die PC bier beslist om daar eigenhandig een andere Windows op te knallen zonder licentie.
 
Dat was ook mijn gedacht, maar die laptop is van mijn kleindochter maar moet ik voor de zekerheid niet eerst een backup gaan maken op een externe schijf? en dan,hoe moet ik terug naar windows 7 starter?(heb zelf ne Mac)
Oja bedankt voor de replays iedereen.

Dat is ook normaal dat je die Windows niet kan activeren. Je hebt een licentie van Windows 7 Starter. Je kan daarmee geen Windows 7 Ultimate activeren. Wil je die laptop terug in orde, moet je daar Windows 7 Starter terug op installeren en activeren met de licentie sleutel die je terug kan vinden op de onderkant.

Toch geweldig dat die PC bier beslist om daar eigenhandig een andere Windows op te knallen zonder licentie.
 
Onder een posting van iemand komt een blauwe lijn en daaronder links kan je op bedankt voor dit bericht klikken, en dat is THANKS zeggen. (y)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan