Status
Niet open voor verdere reacties.

herso

Steunend lid
Vip Lid
Hallo iedereen
Ik heb indertijd de de dvd gekocht van w8 en de upgrade gedaan van xp 32b naar w8 Dat werkt allemaal normaal doch met de 32 bit .In die box zit ook de dvd 64b nu is mijn vraag kan ik eventueel mijn w8 herinstalleren maar dan de 64 bit inplaats van de 32 voor mijn pc is het geen probleem want ik draai ubuntu op de 64 bit. Als het mogelijk is zou ik dan voordat ik de upgrade naar w8.1 uitvoer die 64 bit installeren.
Groeten Herso
 
gezien je vermeld dat je nu ook de Ubuntu 64 bit kunt draaien veronderstel ik dus dat je een 64 bit processor gebruikt...
dus m.a.w. ja je kan de Windows 8 x64 bit installeren ....dit zou géén probleem mogen zijn .
je gebruikt dezelfde key ...ook dit mag géén probleem geven .
 
maar lukt het ook met die dvd die ik heb gekocht is dat het volledige programma?? Het is die upgrade van w8 die je indertijd kon kopen voor 60 euro met 2dvd 's erin of kan ik die enkel gebruiken om te upgraden
 
je heb dus een upgrade dvd gekocht en je wilt hiermee een verse instal gaan doen ...
in princiepe is dit niet mogelijk maar men heeft daar iets op gevonden ....

Een workaround voor de beperkingen van de upgrade-DVD
hierbij word er dan terug eerst een oudere versie van een Windows geinstalleerd en geactiveerd bijv : XP of Vista
men plaatst nadat de installatie voltooid is van de XP of de Vista de upgrade dvd van je keuze in de drive ..en men voltooid het upgradings proces ..
men bekomt een Windows.old map van het vorige besturingssysteem en deze verwijderd men ...
 
ik ben inderdaad tewerk gegaan zoals je beschrijft eerst xp geinstalleerd en geactiveerd zoals beschreven doch het is een 32bit versie die ik bezit ,steek ik de dvd met de 64 bit versie van w8 in de lezer dan word deze geweigerd en vraagt ie de 32 bit.
ik lees ook dat je schrijft over een windows old map waar en hoe kan ik die vinden? en zou het na verwijdering van deze dan lukken om die 64 bit erop te krijgen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan