windows defender uitschakelen bij vista !

Status
Niet open voor verdere reacties.
ga naar Start

Configuratiescherm

Beveiliging

Windows Defender

Daarin klik je op "Hulpprogramma's" Opties

helemaal naar beneden scrollen en :

"Windows Defender gebruiken" afvinken
 
inderdaad stallion ,het is zeer storend en ik weet dat elke vista gebruiker daar last van heeft
dus weg met die troep :yahoo:
 
Ik ervaar het niet alleen als "zeer storend" maar durf zelfs te beweren dat alle negatieve gebruikerscommentaren over Vista te maken hebben met Windows Defender...
Vista op zich is uitstekend (y)

inderdaad stallion ,het is zeer storend en ik weet dat elke vista gebruiker daar last van heeft
dus weg met die troep :yahoo:
 
Ik ervaar het niet alleen als "zeer storend" maar durf zelfs te beweren dat alle negatieve gebruikerscommentaren over Vista te maken hebben met Windows Defender...
Vista op zich is uitstekend (y)

Wat is het verschil dan tussen Vista en XP?
In XP heb ik nog geen enkel "storend" element gevonden, of het zou het vertragen van de pc moeten zijn gedurende de tijd van de wekelijkse update.
 
Ik ben zeer tevreden over zowel XP als Vista. Vista oogt alleen wat mooier.
Voor iemand die al dat grafisch geweld niet nodig heeft zal XP wel even goed scoren.
Overstappen heb ik niet willen doen, maar bij aankoop van een laptop heb ik dan maar
wijselijk voor Vista gekozen. (waar ik in het begin wat wantrouwig was)
Grote verschillen merk ik echter niet...

Wat is het verschil dan tussen Vista en XP?
In XP heb ik nog geen enkel "storend" element gevonden, of het zou het vertragen van de pc moeten zijn gedurende de tijd van de wekelijkse update.
 
De ingebouwde veiligheid in vista (windows defender) is naast het grafis gedeelte een van de grote verschillen tussen xp en vista.
Voor normaal surfen is dat voldoende.
Een eigen scanner vind ik dan weer nuttig voor downloads te doen.
Voor e-mail prefereer ik dan weer de phishingfilter van internet explorer.
Mijn virusscanner staat niet in de opstartlijst, van windows defender heb ik dan ook geen last.
Het opstarten geeft weinig verschil met of zonder defender.
Als defender ingeschakeld is moet ik gewoon 5 seconden wachten voor het eerste programma kan starten, maar dat is bij avg niet anders.
Ik denk dat de grootste problemen gewoon de combinatie zijn van de 2, defender + je eigen virusscanner.
Dan duurt de opstart natuurlijk veel langer.
Dan moet je zelf kiezen wie van de 2 je het meeste vertrouwd.
Niemand installeerde in xp 2 virusscanners gelijk zonder dat er problemen van komen.
In vista dus ook niet.
 
Om defender uit te zetten kan je ook.
start/configuratiescherm

hulpprogramma's

opstartprogramma's beheren

even "voor alle gebruikers weergeven" aanklikken

defender selecteren en op uitschakelen klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan