Status
Niet open voor verdere reacties.
Van Rob.israel:

Telkens als ik windows defender aanklik, zie ik, dat deze is uitgeschakeld.
Is dit normaal of moet deze aan blijven staan. Dit is toch een beveiliging?
Zo ja, hoe moet ik dit dan voor elkaar krijgen.
Bij voorbaat dank.
 
Deze zou als je geen gebruik maakt van Microsoft Security essentials gewoon moeten aanstaan.
Kijk eens bij opstarten msconfig of hij daar tussen de opstartlijst staat.
En deze dan aanvinken en heropstarten.
Maak je gebruik van Microsoft security essentials dan laat je deze uit. Hij zit dan namelijk in het programma zelf verwerkt en doet daar zijn werk.
 
Van Rob.israel:

Telkens als ik windows defender aanklik, zie ik, dat deze is uitgeschakeld.
Is dit normaal of moet deze aan blijven staan. Dit is toch een beveiliging?
Zo ja, hoe moet ik dit dan voor elkaar krijgen.
Bij voorbaat dank.

indien je een externe firewall gebruikt staat die af. is dat zo? indien neen, gaan we je register aanpassen :p
 
Normaal zou hij in het rijtje van opstartprogrammas moeten staan...(Windows defender)In ieder geval zo staat hij toch bij mij in het rijtje.
Nu ik denk dat het best is om even te kijken in defender zelf of er een mogelijkheid bestaat om defender aan te vinken dat hij iedere keer moet opstarten als Windows opstart....
Ik zelf heb essentials en dit programma staat uitgeschakeld omdat defender in essentials verweven zit.
Dus ik kan zelf niet controleren, of dit er in zit.
Mocht dit niet te vinden zijn heb ik hier de stappen die je kan ondernemen om dit recht te zetten en defender terug te laten opstarten bij opstarten van Windows
Solved Windows Defender - Fix Unable to Turn On - Vista Forums
 
Smessae en anderen.
Hartelijk dank voor jullie reacties. Wndows defender staat in de opstartmodus aangevinkt,
maar ik laat het verder zo zitten. Mijn PC doet het nu goed, en ik heb nog geen last van hackers.
Zo bijzonder is mijn PC gebruik nu ook weer niet.
Nogmaals hartelijk dank. Rob.israel
 
zet er gewoon een freeware firewall op. goede is Zonealarm. de reden van een firewall is vooral dat je poorten onzichtbaar moeten zijn voor iedereen op het net. anders maak je het een beetje té gemakkelijk voor inbraken, hoe ze ook gebeuren...

test je poorten nu maar eens met de site pcflank...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan